Hop til indhold
Nuddel

Anna. Sød pige in Odense.

Recommended Posts

Fik endeligt besøgt Anna. 

Hun har været der et stykke tid og har overvejet hende, en del gange. 

30 min. fp =800kr ganske normalt. 

Mødte en rigtig sød og smilende pige, meget charmerende. Hvilket hun blev ved med at være. ^_^ kroppen fejler ikke noget. (fik dog ikke set det hele)

 

Penge, bad og mig på sengen. 

Har ikke været her før. Og jeg lader altid tingene spille ud af sig selv, første gang. 

Hun starter med massage og jeg undre mig lidt over, at hun stadig har tøj på. Det har hun under hele massage delen. En slank løst siddende kjole/bluse ting, trusser og bekinni top inden under. ( opdager det senere.) 

Og her kommer dagens store plus. :D

Massagen er ok, alt i alt. ( alt i alt, derfor jeg vil komme tilbage) Meget svingende, lidt blødt, lidt hårdt og hun er virklig god til at få det sensuelle og sex delen. Blandet sammen i et flydende. 

Under 2 minutter inde i massagen, kommer den første piring. Hun ved godt hvad hun gør. :rolleyes: og det eskalere stille og roligt der fra og breder sig, i sin udvikling. Hvirklig noget jeg savner, andre steder. ( hun kunne have kørt det helt ud og det havde været fint. :rolleyes:

Men vi har jo også lige en sex ting, som vi skal igennem. Og her bliver tingene lidt anderledes. 

Hun har stadig tøj på og beholder det på. Det eneste der kommer af er trusserne og hun er ikke særlig glad for at blive rørt ved. Samtidig lader hun det ikke gå ud over selve akten. Hun er vildt god til at få det til at flyde naturligt. 

Først øko blow, kort men veldig godt og gummi på. 

Hun sætter sig skrevs over mig, spiller min pik med hendes fisse og den glider stille ind. 

Sexen er fin, ikke noget prangende, ikke noget vildt, bare ok. 

Hun kan alt hvad hun skal. Især knibe med de indvendige muskler i fissen. 

( noget der er en mangel, hos en del kvinder. Men thai kvinder, kan det her.) 

Der  efter en afslutning i missionær og vi er færdige. 

Jeg ligge lidt og slappe af. Men vi er færdige, så ikke mere massage. Bliver tilbudt bad, som jeg ikke tager. 

Bliver lukket ud, af en stadig meget charmerende pige. 

 

Opsomering:

Den er svær den her. Så meget plus og så meget, midt i mellem. 

Hun er ikke glad for at bliver rørt ved, men er ret så god til at røre og ved lige hvor. 

Sexen, ok kan ikke klage men heller ikke derfor jeg kommer igen. 

Pigen. Virklig sød og charmerende og hun holder den, hele vejen. 

Ikke petit, ikke står faktisk ganske fin og fast. For mig, køn også. 

Massagen. Her kommer jeg helt klart igen, med piring. Gerne tak. :rolleyes:

Jeg må finde en kombo, der passer. 

Vi kunne være stoppet der og jeg havde været tilfreds. Og gerne med et længere blow. Så er det det jeg skal have næste gang. 

Så anbefaling her fra. 

Wow og ok. Ok= sådan lidt middelmådigt. Ikke oppe at ringe, kan heller ikke klage. Men helt klart ikke noget jeg køre efter. 

https://annoncelight.dk/showad/316666

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Nuddel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virker lidt underligt ud fra det hun tilbyder for 800 -men hun har nok haft sine grunde til ikke at smide kludene... Jeg er ikke så god til, at holde min kæft -ville nok have spurgt ind til det -og bedt hende guffe længere...

Jeg har været på adressen ved en af de andre piger -og her var det en skuffelse -men jeg fik hvad jeg betalte for (massage) dog ikke aftalte tid, og dårlig opførsel/surmulerrig uden åbenlyst grund -fra jeg kom til jeg gik... Jeg havde ellers hørt godt om åbenbart den 3. pige på adressen. Så det skulle kun være for at prøve hende jeg ville komme igen;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lidt underlig annonce.

Du skulle nok have valgt naked - massage and Hj til 600. Der må hun da vel smide kludene, med mindre det skal forståes således, at det er kunden der er nøgen..... Eller måske skulle man forsøge at bestille en halv times kombi. Først lidt af det under stregen til 600, og så lidt af det over stregen til 800 = 30 min til 700. Når først hun så har smidt tøjet, så tager hun det vel da ikke på igen før den halve time er gået.

Hvor meget de vil røres kan være en videnskab at finde ud af, men når hun tilbyder full service, så vil jeg også forvente at kunne se hvad man får for pengene.

B2B med pigen iført alt for meget tøj, vil jo nok også være en af de oplevelser man aldrig glemmer.

Men selvfølgelig - når hun masserer dine muskler rigtigt, og bruger sine muskler rigtigt, så kan man vel godt forstå at du føler dig fornøjet med den halve time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Anna for noget tid siden. Kan ikke rigtig huske massagen som det beskrives af trådstarter, men husker den dog som ok. Sexdelen husker jeg også som ok, dog ikke prangende - og det foregik uden tøj på.

Til gengæld Piya (som nok omtales som den 3. pige derude, er ret god til sex, hvorfor jeg gerne ville besøge hende igen. Her er det til gengæld massagen der kan få mig til at blive væk. 

Men det er der en anmeldelse af tidligere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...