Hop til indhold
Dicki

Sandra hos Privat-Diskret

Recommended Posts

Efter en god oplevelse hos en massagepige, synes jeg lige at jeg måtte oprette en brugerprofil på det yderst udmærkede Eroguide.dk og dele oplevelsen med jer andre.

Har længe gået og kikket efter en sød massagepige at besøge. De udenlandske synes jeg ofte kan være en skuffelse, så denne gang ville jeg besøge en dansk.

Tilde hos Privat-Diskret i Bording har fået rigtig gode anmeldelser, men da jeg kikkede på hjemmesiden fangede Sandras billeder mit øje. Hun så ud til at have flotte bryster og en rigtig god krop.

MC`en blev startet op, Sandra besøgt og hvilken lækker pige. Hun er meget flottere "live" end på billederne. Hun har knaldhamrende flotte bryster og en god krop. Dertil er hun nem og rar at snakke med.

Så tæt på den ægte oplevelse som det lader sig gøre.

Kan kun give Sandra mine bedste anbefalinger.

Eneste minus er at indgangen ikke er særlig diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillader mig lige at indsætte et link i tråden, så alle ikke skal spilde tid med det:

http://www.privat-diskret.dk/index.php/ ... ail&id=174

Det er måske rigtig nok at indgangen i Bording kunne være mere diskret, men til gengæld kommer der kun de gæster, der har bestilt tid. Stedet bliver efter et par opsange herfra, holdt nogenlunde pænt og ligner derfor ikke umiddelbart et bordel med gabende skraldespande og ukrudt op til tagskægget, ligesom det heller ikke er et sted alle og enhver kender - så man kan godt være bekendt at komme der.

Der er mulighed for at parkere lidt derfra blandt andre biler og spadsere til stedet i ro og mag, når man lige har kørt forbi og kigget stedet ud. Ellers kan man parkere både til højre og venstre for huset, hvis man ikke er alt for paranoid. Jeg har prøvet begge dele og vælger nu bare at parkere lige ved trappen til kælderen med bilen - husker dog at være ekstra påpasselig, når jeg bakker ud på vejen igen - skulle jo nødig i opstemthed efter besøget .... På MC ville jeg nok parkere lidt derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil lige høre hvorfor mcen skal holde et stykke væk, den må da stå mere sikker der :?:

Jeg tror at næsten ligemeget, hvor du sætter din MC i Bording vil den stå sikkert :D

Men nu er det desværre sådan at når folk køber MCer, tænker de ikke ret meget på deres medmennesker - faktisk foretrækker de de motorcykler, der larmer allermest - derfor vil de både, når de ankommer og senere igen forlader stedet, vække en del opsigt - og vi vil jo gerne beholde vores lille privat/diskrete sted med de dejlige piger, i ro og fred sålænge som muligt.

Privat/diskret er efter min mening det bedste bordel i hele midtjylland - og dets ry skal helst ikke ødelægges af nogle idioter på larmende motorcykler eller i opsigtsvækkende biler, som ikke forstår at opføre sig bare en lille smule diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at næsten ligemeget, hvor du sætter din MC i Bording vil den stå sikkert :D

Men nu er det desværre sådan at når folk køber MCer, tænker de ikke ret meget på deres medmennesker - faktisk foretrækker de de motorcykler, der larmer allermest - derfor vil de både, når de ankommer og senere igen forlader stedet, vække en del opsigt - og vi vil jo gerne beholde vores lille privat/diskrete sted med de dejlige piger, i ro og fred sålænge som muligt.

Privat/diskret er efter min mening det bedste bordel i hele midtjylland - og dets ry skal helst ikke ødelægges af nogle idioter på larmende motorcykler eller i opsigtsvækkende biler, som ikke forstår at opføre sig bare en lille smule diskret.

Jernsvinet,

Jeg synes at du har en noget forudfattet mening om MC kørere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kører selv mc, men uden at larme unødigt

Takker, jeg troede at du havde et horn i siden på os der fortrækker tohjulet transport.

Jeg vil selv mene at jeg er i stand til at starte min MC og forlade stadet uden væsentlig mere larm end de fleste personbiler, det er jo ikke nødvendigt at tjekke om maskinen kan tage fulde omdrejninger hver gang den startes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hummm... Hun ser da godt nok nice ud men, hun burde overveje en anden telefondame da hun virker noget mopset, og når man så finder ud af at hun tager 400kr for 50km kørsel(25x2) så kan det da godt være man skulle finde en anden.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

er da helt godt at se at det ikke kun er mig der synes den tlf dame er mopset. ja faktisk pisse sur efter min mening. det er træls for de har før haft rigtigt søde tlf damer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hummm... Hun ser da godt nok nice ud men, hun burde overveje en anden telefondame da hun virker noget mopset, og når man så finder ud af at hun tager 400kr for 50km kørsel(25x2) så kan det da godt være man skulle finde en anden.

Det er jo deres/hendes tid der tikker på uret. Så self skal der betales der også. Du kører vel heller ikke gratis under dit arbejde? :)

Men jow hun ser dejlig ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige kigget på Sandras billeder på deres hjemmeside og tænker at hun da næsten skal have et besøg på et tidspunkt. 

 

Jeg har lige et spørgsmål til jer der har været der. Er det langt fra stationen? Jeg ved godt at Bording er en lille by. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige kigget på Sandras billeder på deres hjemmeside og tænker at hun da næsten skal have et besøg på et tidspunkt. 

 

Jeg har lige et spørgsmål til jer der har været der. Er det langt fra stationen? Jeg ved godt at Bording er en lille by. 

 

Nej, det er bestemt ikke langt fra tog-stationen - ret tæt på faktisk, så du kan roligt booke tid.

 

Mht. deres telefondame, så har jeg oplevet det samme et par gange, men jeg ved så heller ikke om det altid er den samme. Har også fået en sød og serviceminded kvinde i røret nogle gange, men om det er den samme som hende der oftest lyder sur, skal jeg ikke kunne sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hvis hun er sur, så må det bunde ud i de sikkert mange platte spørgsmål som kommer en del gange fra fyre.

Man skal ikk være sur som tlf dame, man skal være service minded hver gang. Man skal som sagt bide alt i sig og bare sige de rigtige ting om pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...