Hop til indhold
Ståpik

ANAL PRINSESSEN 24ÅR

Recommended Posts

Ja, den er godt nok mystisk. Annoncen ser jo ægte nok ud, men giver også indtryk af, at pigen bestemt ikke er professionel og priserne er vildt lave. Vi oplever jo ikke sp mange mirakler, så mon ikke der er eet eller andet galt - enten at annoncen er fup eller at pugen har een eller anden slags problemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har skrevet med hende, og vi har umiddelbart en aftale på fredag. Er endnu ikke blevet bedt om forudbetaling. Så nu må vi se, hvordan det går, der er jo stadig lang tid til fredag… så hvis nogen skulle have held med en aftale inden fredag, så hører jeg da meget gerne herom.

I får naturligvis en beretning om mit møde med hende på fredag, hvis det bliver til noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan så se, herefter at jeg skrev min sidste besked, at der er kommer ny tekst, nyt telefon nummer og nyt billede…. Så nu er det blevet ekstra spændende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det viste sig at det slet ikke var den annonce/pige, som jeg havde skrevet med og lavet aftale med.

Beklager misforståelsen.

Har lavet aftale med en pige fra Østjylland, med meget enslydende annonce, hvorfor forvirringen/misforståelsen opstod.

Vi har dog flyttet vores aftale til senere på måneden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke helt, og den annonce/pige som jeg har aftale med, annoncere i Østjylland, men kun meget sjældent.

Vi har en aftale på torsdag, så hild øje med anmeldelser Jylland^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...