Hop til indhold
cockycockysuckysucky2

Falske pengesedler?

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630

Kan kun svare for mig selv og nej. De penge jeg har modtaget. Har altid været gangbare i butikker osv 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Jeg har aldrig hørt om det – kun om forsøg på værtshuse og kiosker.

Det er jo let at checke – bare en lille lommelygte med noget UV lys så ser man det straks – de kan købes for småpenge mange steder – gætter på det måske osse er en af grundene til at de fleste piger lige smutter ud med pengene og kommer tilbage et par minutter efter – så er der god tid til at checke sedlerne og lægge dem i en safebox.

Jeg har en baggrund i den grafiske branche og vil påstå jeg kan mærke forskel med fingerne og med bind for øjnene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle piger jeg engang kendte som var i denne branche, fik nogle falske sedler som betaling. Jeg betalte bla med nogle af dem uden at ane de var falske. Så blev lige kontaktet af politiet. 

Det endte med de kunder som havde givet dem kom i retten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Tja skæbnens ironi “lækre Laila” (på fotos og i annoncen) viser til at være vulgære Viola sammen med fede Frederikkes der dog blev beskrevet som “hyggebuttet” alderen blev opgivet til 25 år, men virkeligheden er 45 år. Ydelser bliver beskrevet i et florissant sprog og viser sig for superfransk at være mere svensk end fransk og dansk er med to fingre i mellem - der kniber hårdt om pikken,  - hmm så undrer denGP sig over falske penge :D - humor tilside det er ikke ok at komme med hjemmelavet penge. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...