cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 12. September, 2021 Er der nogle piger som har været ude for det/ Nogle som har hørt noget omkring det? Man kan sgu ikke være det bekendt men sådan kunne man jo godt tænke at der var nogle som "betalte" i disse tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 12. September, 2021 Kan kun svare for mig selv og nej. De penge jeg har modtaget. Har altid været gangbare i butikker osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 12. September, 2021 Jeg har aldrig hørt om det – kun om forsøg på værtshuse og kiosker. Det er jo let at checke – bare en lille lommelygte med noget UV lys så ser man det straks – de kan købes for småpenge mange steder – gætter på det måske osse er en af grundene til at de fleste piger lige smutter ud med pengene og kommer tilbage et par minutter efter – så er der god tid til at checke sedlerne og lægge dem i en safebox. Jeg har en baggrund i den grafiske branche og vil påstå jeg kan mærke forskel med fingerne og med bind for øjnene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 581 Skrevet 12. September, 2021 Nogle piger jeg engang kendte som var i denne branche, fik nogle falske sedler som betaling. Jeg betalte bla med nogle af dem uden at ane de var falske. Så blev lige kontaktet af politiet. Det endte med de kunder som havde givet dem kom i retten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 12. September, 2021 Tja skæbnens ironi “lækre Laila” (på fotos og i annoncen) viser til at være vulgære Viola sammen med fede Frederikkes der dog blev beskrevet som “hyggebuttet” alderen blev opgivet til 25 år, men virkeligheden er 45 år. Ydelser bliver beskrevet i et florissant sprog og viser sig for superfransk at være mere svensk end fransk og dansk er med to fingre i mellem - der kniber hårdt om pikken, - hmm så undrer denGP sig over falske penge - humor tilside det er ikke ok at komme med hjemmelavet penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg