Hop til indhold
Jlasian

Thongnin Wellness på Lyngbyvej

Recommended Posts

Besluttede mig for at prøve dette sted, da pigerne så søde ud. Var også blevet lidt inspireret af et tidligere indlæg om Laya.

http://www.thongnin-wellness.dk

Tog derud tidligere på ugen, om formiddagen og blev lukket ind af en meget slank og køn pige (Kaldte sig for May).

Bestilte en times oliemassage til 400,- og så ville jeg se om det kunne udvikle sig.

Massagen begyndte, og det var en lidt kedelig fornøjelse. Lidt oliesjask, uden at der blev brugt nogen form for kræfter, så jeg lå bare og ventede på at det blev overstået (Tror også hun ventede på at kunne få det overstået). Efter ca 30 min blev oliesjaskeriet afløst af lidt frække berøringer og man kunne jo ikke undgå at blive lidt opstemt, så hun spurgte om jeg havde lyst til andet. Jeg spurgte efter sex og det ville koste 1000,- oveni :shock:

Men mange kender nok den situation, hvor hun sidder med banditten i hånden og ens fornuft er blevet parkereret ved siden af bilen, så jeg gik desværre med til det. Bare pokkers ærgeligt at man skal op og finde pengene frem, midt i det hele, da det ødelægger stemningen en del, ihvertfald for mig.

Tøjet kom af, og fremviste en fantastisk lækker krop, dog med nogen meget, MEGET små bryster. Hun startede med svensk, meget uinspireret, hvor man fik det indtryk af at det kun galdt om at få den rette form, så gummiet kunne komme på. Prøvede at få hende til at ligge sig, så man kunne nyde hendes ungpige-mis, men hun strittede meget imod, så jeg opgav, hvorpå hun satte sig ovenpå og begyndte at ride.

Troede aldrig at man kunne fortryde, når man sad med banditten begravet i en lille, slank thai-nips og hænderne på nogle faste baller, men det skete ikke desto mindre for mig. Pigen var et helt andet sted, med et total ligegyldigt udtryk i ansigtet, hvilket gjorde at min stolthed begyndte at krympe, og jeg kunne godt se hvor det bar henad.

Prøvede så en desperat manøvre, med at lægge hende ned på ryggen og køre tungen gennem hendes ungpige-mis, for selv at blive mere lysten, men kunne tydeligt mærke at hun kæmpede imod og jeg vil jo ikke tvinge nogen til noget de ikke vil være med til.

Resultatet blev at jeg hev gummiet af og begyndte at rykke i den udover hende, men det fik hende til at bekendtgøre, at det ville koste 100,- ekstra hvis jeg kom ud over hende :shock: Så mens fornuften fik en p-bøde, klattede jeg udover hendes mave.

Vaskede mig selv med klude og gik derfra, godt og grundigt skuffet og 1500,- fattigere :(

Af skade bliver man klog, bare ikke i mit tilfælde, da jeg gentog brøden, et par dage senere, som jeg har skrevet om, dog et andet sted. Men nu er det også slut! Ihvertfald til næste gang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan så (desværre) bidrage med en lignende skuffende oplevelse:

Besøgte stedet for ganske nyligt og fik massage af Arina (med tryk på 2. stavelse). Havde egentlig besluttet mig for b2b til 800 kr., men havde også i tankerne at tage hele pakken, som jeg tidligere havde fået for 1200 kr. (1 time) med den samme pige. Jeg skal indskyde, at førstegang-oplevelsen var udmærket og fræk.

Men...nu ville hun have 1500 kr., og hun var kold overfor, at jeg bemærkede, at det var 300 kr. mere end sidste gang. "Prisen var steget siden sidst"...og halvt i spøg, halvt i alvor sagde hun, at hvis vi blev ved at diskutere ville prisen være 2000 kr...

Ok, det havde jo været en udmærket oplevelse første gang, så jeg indvilgede i at lægge 1500 kr.

Jeg smed tøjet og hun det samme, hvorefter hun gav mig lidt b2b på ryggen. Det foregik ved, at hun satte sig på mig og i hovedsagen brugte hænderne lidt hist og her uden det store engagement, kunne jeg fornemme.

Om på ryggen og på med gummi, hvorefter hun ville tages i missionæren. Her følte jeg virkelig, at jeg bare brugte hende til at onanere i, da hun virkede kold og ligeglad. Jeg forsøgte mig med at slikke hende, hvilket nu ikke var så fedt, da hun smagte af det glidecreme, som hun flere gange i løbet at seancen var henne og bruge bag gardinet. Så red hun mig og jeg kom, og det virkede lidt som om, at hun nu var lettet over, at forestillingen efter hendes mening var ovre.

Der var vel gået en lille halv time, og jeg syntes, at jeg gerne ville have mere for mine 1500 kr., og bad derfor om at blive masseret på benene og fødderne. Det blev en værre gang pjat, hvor hun beklagede sig over, at hun havde ondt i begge arme af at give massage....Fint, Søster Lystig, men så skulle du måske ikke være gået på arbejde idag, men hidkaldt en afløser, for det andet er sgu at tage r.... på folk !

Efter 45 min skred jeg ud af bagdøren - og de skal ikke regne med at se mig igen. Ærgrede mig resten af dagen over at have brugt så mange penge på en pengegrisk, ligeglad og uengageret pige. ØV !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog derud tidligere på ugen, om formiddagen og blev lukket ind af en meget slank og køn pige (Kaldte sig for May).

Tøjet kom af, og fremviste en fantastisk lækker krop, dog med nogen meget, MEGET små bryster.

Det skulle vel ikke være May, tidl. Munkensgade / Sølvgade.

Det er samme navn og beskrivelse, nogen der ved noget?

Gently.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg ved dem for et par uger siden og fik en fin massage og fuld pakke af Laya. Er ved at lade op til et nyt besøg ved hende inden længe. Så kan ikke rigtig genkende noget af det i skriver. Men det er selvfølgelig også andre piger i har besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg formoder også at det er forskellige piger vi taler om og det er jo desværre sådan at servicen kan variere meget fra pige til pige. Dog synes jeg at klinikken bør stille nogle krav til deres piger ift service o.a.

Del dette indlæg


Link til indlæg

har været der for en måneds tid siden, 2 søde unge piger. Kom ved 13-tiden, og fik fuldpakke i 45 min for 800 kr. 20 min body2body og en lille halv time sengekamp. pigen var skidesød og fniste en del, og sagde at vi hellere måtte lade være med at snakke så meget, fordi hun følte at det var ligesom at være sammen med en ven hvis vi blev ved. - men hun nød det alligevel og jeg ville faktisk have været dernede igår men de havde lukket af ukendte grunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, så hoppede jeg på hos Thongnin på Lyngbyvej 89, efter lidt blandede anmeldelser.

Ankom ved 15 tiden i dag- nederen det er lige uden for et stoppested :(

Blev lukket ind af en lille thai med halvlangt hår, som straks spurgte om jeg havde bestilt tid - det havde jeg så ikke, men hun sagde ok.

Jeg bestilte en times massage til 400 kr. - tænkte at så måtte tiden vise om der skal ske mere.

May hed hun, bad mig om at tage tøjet af og ligge mig på venstre briks - der var 2 brikse i rummet.

Hun satte en ny skive på med noget tantra musik - egentligt meget fedt :)

Hun begyndte at klat massere mig - jeg troede bare lige hun skulle igang, men nej, elendigt massage.!

Hun strejfede mine kugler ind imellem og det virkede godt nok - dog meget uengegeret :(

Efter en 10 min tid med lidt intim berøring, spurgte hun om jeg ville have hj?

Jeg sagde muligvis senere, ville lige komme i stemning.

Den elendige massage fortsatte, dog med berøringer.

Hun bad mig vende mig på ryggen og spugte nu om jeg ville have hj eller bj.

Jeg sagde ok til hj.

Hun virkede totalt uoplagt og jeg havde mine kvaler med at få den op af stå :(

Efter 15 min. dyb koncentration lykkedes det så at skyde den af .....tørring og betaling og ud.

Jeg må sige at det var en af mine dårligste oplevelser længe hos en thai massage :(

May ser ok ud, men virker træt af sit job og er ikke tilstede - virker en smule påvirkede også?

Kan derimod anbefale den thai massage der overfor på hans knudsens plads.....super bj :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...