Hop til indhold

Recommended Posts

Skeden ligner på de omopererede nærmest et åbent opereret sår, der er helet. På ingen måde en rigtigt skede.

Men ja hvis det har været en han, har han nok gjort alt for at skjule det, velvidende at mændene nok ikke ville acceptere det.

Personen burde holde sig til dem der rent faktisk lyster det, med fuld bevisthed.

 

Det er dog rene gætterier, men et meget godt udgangspunkt normalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Uha den var ikke god. Det er fandme svinsk af dimensioner hvis hun er en han der har fået opereret sig frem til en skede.

I øvrigt så vil jeg vove den påstand at det er UMULIGT ikke at kende forskel på en opereret skede og en rigtig skede.

Jeg taler ud fra billedeerfaring på nettet dog. Men jeg har aldrig d.d. set en omopereret ladyboy der i skridtet ligner en rigtig kvinder. Heldigvis er den slags ikke muligt(endnu).

Og ja det er fandme bedrageri af værste skuffe hvis han/hun ikke skilter med det.

Der er nogle mænd der kan blive knækket for livet pga det faktum, hvis de har kneppet en ladyboy som de troede var en kvinde.

Men som sagt hvis jeg ser et par billeder i forskellige vinkler af skeden så burde den også være ret nem at opklare, og på milles hjemmeside kan man desværre ikke se disse billeder.

 

Så så tag det nu roligt så slemt er det da vel heller ikke. Jeg synes ikke det er så svært du kan tydeligt mærke en ladyboy skede er anderledes! Og blive knækket for livet nej hold da op det er jo bare en af livets oplevelser. Man dør jo ikke af det!! Og hvis man synes det er så forfærdeligt har man sgu godt af og prøve det. Jeg ved ikke om billeder er nok, men nemt at mærke om end ikke andet så ved oral sex. Det er jo også derfor Mille ikke tilbyder dette så vidt jeg ved. Men det er da let at se på ansigtet og den lidt forvrængede stemme. I må da have skyklapper på eller være berusede hvis i ikke kan se eller mærke det?? Nå jeg er ligeglad det må i jo selv om anyway men like it or not har i røvpulet en semi mand eller lignende! Get over it jeg har jo også selv været ude for det men tog det ikke så tungt! Man siger i øvrigt at ladyboys giver den bedste service fordi de kender mænd bedre end kvinder grundet deres egen oprindelige biologi og identitet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Nej skeden kan nemt være lavet så perfekt at du ikke kan se det udefra! Spørg bare nogle af dem, som kender til nylavede ladyboys!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Hey.....

Besøgte hende for ca 1 år siden.

Fræk oplevelse, men gik derfra med oplevelsen af hun havde været en mand.......!!!!

 

Ja hvorfor tror du?? :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej skeden kan nemt være lavet så perfekt at du ikke kan se det udefra! Spørg bare nogle af dem, som kender til nylavede ladyboys!!

 

Du må MEGET gerne vise mig billeder af dem, så jeg kan se det ved selvsyn. Det er noget af et postulat du kommer med at man ikke kan se forskel. Definitionen af at "se" kan være anderledes dog. Jeg ved ikke hvordan sådan en føles indeni, men skulle undre mig MEGET hvis det var bare i nærheden af en kvindes skede.

 

Men altså jeg skal ikke benægte at de findes, dem man ikke kan se forskel på. Det vil så være første gang at jeg ikke kan se det(og det er så et gæt, fordi hvis jeg har set én jeg ikke kunne kende forskel på, ja så ved jeg det jo heller ikke som udgangspunkt).

Det lyder dog meget usandsynligt at man skulle kunne opnå samme resultat visuelt, som en rigtigt skede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha den var ikke god. Det er fandme svinsk af dimensioner hvis hun er en han der har fået opereret sig frem til en skede.

I øvrigt så vil jeg vove den påstand at det er UMULIGT ikke at kende forskel på en opereret skede og en rigtig skede.

Jeg taler ud fra billedeerfaring på nettet dog. Men jeg har aldrig d.d. set en omopereret ladyboy der i skridtet ligner en rigtig kvinder. Heldigvis er den slags ikke muligt(endnu).

Og ja det er fandme bedrageri af værste skuffe hvis han/hun ikke skilter med det.

Der er nogle mænd der kan blive knækket for livet pga det faktum, hvis de har kneppet en ladyboy som de troede var en kvinde.

Men som sagt hvis jeg ser et par billeder i forskellige vinkler af skeden så burde den også være ret nem at opklare, og på milles hjemmeside kan man desværre ikke se disse billeder.

 

er det ikke lige lovlig meget drama...  det er da ikke værre end at opdage man har spist fårehjerne eller et eller andet ulækkert man kaster op af bare ved tanken... 

 

knækket for livet?? så vil jeg sige man er mere end usædvanlig skrøbelig.... og burde tage et meget godt kig på sin egen identitet fremfor "hans/hendes" identitet....  

 

 

og mht merpris - nope.... jeg er bare heldig at markedsprisen tilfældigvis er højere for det jeg bedst kan lide... dobbelt op på opperen for mig *gg* 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jazz, hvorfor er det bedre at få den i toeren, end i etteren?

Er det som Sugar skriver i bogen?

Eller er det fordi du simpelthen har flere nervetåde der, eller er det psykiske, eller, eller eller.

Nå det burde måske være en ny tråd det her. Den laver jeg hvis der kommer rush på. (Rush- man skal lave lidt Ængelsk her for at blive forstået - som jeg har fostået det

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det ikke lige lovlig meget drama...  det er da ikke værre end at opdage man har spist fårehjerne eller et eller andet ulækkert man kaster op af bare ved tanken... 

 

knækket for livet?? så vil jeg sige man er mere end usædvanlig skrøbelig.... og burde tage et meget godt kig på sin egen identitet fremfor "hans/hendes" identitet....  

 

 

og mht merpris - nope.... jeg er bare heldig at markedsprisen tilfældigvis er højere for det jeg bedst kan lide... dobbelt op på opperen for mig *gg* 

 

Jeg ville fandme få et knæk af dimensioner hvis det skete. Ligesom hvis man dyrker ubeskyttet sex med én der lover at personen ingen kønssygdomme har, men så viser sig at have hiv i udbrud.

Jeg ville næsten have lyst til at slå personen ihjel hvis denne snød mig enten som ombygget mand til kvinde eller med hiv. Virkeligt. Der skulle fandme afregnes ved kasse 1 Jasmin. Den slags gør man ikke ustraffet. Giv dem en lektion så de ALDRIG gør det mere, næste gang husker de i hvert fald tilbage på den/dem de snød der gav igen med samme skuffe.

Ellers lærer de det desværre aldrig og fortsætter deres snyderi. Det samme når du bliver snydt i en butik eller af en handlende. De fortsætter indtil de mærker konsekvenserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en grænse man aldrig skal overskride. Slå ihjel er måske en kende for meget :mrgreen: , men jeg ville ikke være overrasket over hvis denne svindler fik et ordentlig lag tæsk. Hvad skal man ellers gøre? Stå og skælde ud? Eller advare andre? Man må gøre noget der virker. Ligesom når man får fat i svindlere generelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville fandme få et knæk af dimensioner hvis det skete. Ligesom hvis man dyrker ubeskyttet sex med én der lover at personen ingen kønssygdomme har, men så viser sig at have hiv i udbrud.

 

lad os nøjes med første linie...

 

1: hvorfor i alverden dog det??? der er ikke sket dig noget.. andet end du har fundet ud af at hun var så smuk at du var overbevist... du er blevet snydt?? nej faktisk ikke  - det betyder at DU er dårlig til at vurdere eller at hun er så meget kvinde at du ikke kan kende forskel.. 

 

bottom line er - der er ikke sket dig en skid andet end at du - hvis du er homofobisk - har fået en ridse i stoltheden...   det knækker man ikke af - man får højest røde kinder og er flov og holder kæft med det 

 

den vrede du beskriver kan du passende rette mod dig selv - ikke mod hende.... hun er kvinde indeni og er blevet det udenpå... enten så godt at du ikke kunne se forskel hvorfor det kan være underordnet... eller også - så kiggede du ikke ordentligt efter...  either way... du er ikke blevet snydt... du fik det du regnede med.. 

 

alt der kommer bagefter er en efterrationalisering hvis du ikke opdagede det da du var hos hende!!!... efterrationaliseringer tæller ikke på den måde her!!

 

2: HIV er en HELT anden boldgade... der slipper du ikke med en ridse i stoltheden - der får du en dødsdom hvis du er uheldig,...  der er fandens til forskel.. 

 

proportionssans... en oplevelse med en du troede var en kvinde overtrumfes vist temmelig meget af et tillidsbrud der koster dig livet!!!  

 

drop alt det drama... det er ikke det værd...  en ting er at det er umoderne ad h til fordi det er homofobisk.. det er også fjollet fordi du bringer det op på et plan hvor du sammenligner med død.... den holder ikke

 

bliv sur på dig selv fordi du ikke opdagede det... men lad være med at blive sur på hende fordi du ikke er til mænd... hun er kvinde nu.. så fejlen er ikke hendes fordi hun er blevet så meget kvinde at hun ligner mig

 

og mht analsex... hvad kan jeg sige - det føles bare bedre... især i KOMBI med alm sex (skifte eller DP med 2 fyre)...  så er det 1000 gange opperen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slap nu lige af drenge - det er jo helt hen i skoven at gå i totalt selvsving over det her, og trusler om vold er både totalt uacceptabelt og udstiller Jer blot som afstumpede individer.

 

Men når det er sagt vil jeg da godt tage afstand fra enhver form for falsk markedsføring... men det her er sgu ikke værre end alt det andet sludder og løgn vi bliver fyldt med i denne branche.

 

Hvis I kan se hun er modificeret, så vender I da bare om i døren, hvis I ikke har kunnet se og mærke det under akten, så er problemet vel ikke større -  end at I har fået lidt skrammer i homofobi-lakken.

 

I hate the word homofobia,

it´s not a fobia

you´re not scared...

you´re an asshole!

                             - "Morgan Freeman"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Slap nu lige af drenge - det er jo helt hen i skoven at gå i totalt selvsving over det her, og trusler om vold er både totalt uacceptabelt og udstiller Jer blot som afstumpede individer.

 

Men når det er sagt vil jeg da godt tage afstand fra enhver form for falsk markedsføring... men det her er sgu ikke værre end alt det andet sludder og løgn vi bliver fyldt med i denne branche.

 

Hvis I kan se hun er modificeret, så vender I da bare om i døren, hvis I ikke har kunnet se og mærke det under akten, så er problemet vel ikke større -  end at I har fået lidt skrammer i homofobi-lakken.

 

I hate the word homofobia,

it´s not a fobia

you´re not scared...

you´re an asshole!

                             - "Morgan Freeman"

 

Håber ikke du tager mig med som den du skriver til!! Jeg er græsk katolsk over at have afprøvet "kvinden"! Ser det bare som en interessant happening! *SS* Har sgu prøvet det der var værre! En af mine gode venner scorede engang en perfekt dame i Thailand virkelig smuk. Da han skulle kneppe hende var der vedhæng. Han var lidt fuld men tog det som en mand, vendte hende om og bollede hende i røven i stedet! Hvor svært kan det være! :mrgreen:  Jeg synes det er vildt fedt og grineren, at nogle mænd bare ikke finder ud af det med det samme! Hvis de tager anstød så er det naturligvis også lidt synd for dem - men siger man ikke også: Så kan du lære det! Og hvis de ikke opdager det så er alle glade - sorry for at jeg lod bomben sprænge, men vildfarelsernes tid må nu være ovre my friends!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...