Hop til indhold

Nathalie var i Aarhus og Aalborg Maj Juni

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt hende for snart et stykke tiden siden (inden corona'en havde gjort sig indtog i vores liv). Billederne er ægte og hun ser bedre ud IRL synes jeg.

Hun var et et positivt bekendtskab både som person og mht sex. Vi gav den ihvertfald gas og hun var frisk på lidt af hvert. Jeg i hvert fald overvejet et besøg igen, når jeg  set hendes annoncer, men tid og sted, har aldrig lige passet.

Jeg synes også jeg har set hende op omtalt andre steder i dette forum, men kan ikke lige huske hvor.

Skrevet

Har også besøgt hende mens hun var i Aalborg, dog 15 min blowjob med cof, det var ikke til at klage over! Hun var sku ret fræk og indlevende trods jeg havde bestilt 15 min, godt humør og energi hele vejen igennem

Skrevet

Har besøgt hende to gange i Aarhus, og kan klart anbefale hende, og som tidligere nævnt er hun pænere end sine billeder.

Skrevet

Hun er super sød og ja ser super godt ud. Sød at tale med og kan nogle ting. Især hendes pussyslide overraskede mig, da jeg aldrig havde prøvet det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.