Hop til indhold
Guest Kolding_M

Svarer ikke

Recommended Posts

Guest Kolding_M

Nej, jeg skriver altid kun sms, altid gjort ved samtlige (mange) af de jeg har besøgt, de plejer altid at svare, men ikke hende her og hun nævner ikke noget med at man kun kan ringe, det ville jeg også syns er unormalt, jeg bor f.eks meget lydt med mange naboer, så jeg foretrækker en aftale via sms.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Kolding_M skrev, for 2 timer siden:

....... jeg bor f.eks meget lydt med mange naboer, så jeg foretrækker en aftale via sms.

Bor du i telt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Behøver du heller ikke, men dælme en hjulbenet undskyldning for ikke at ringe. 

Hun svarede mig med det samme, så mærkeligt hun ikke svarer dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kolding_M skrev, for 1 time siden:

Jeg gider ikke diskutere med dig igen pophår

Måske du kan køre et sted hen og sidde i bilen og ringe? Det sker ofte, at pigerne ikke gide svare sms, fordi de synes det virker useriøst. Bare et velment råd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Joey Joe Joe skrev, for 6 minutter siden:

Måske du kan køre et sted hen og sidde i bilen og ringe? Det sker ofte, at pigerne ikke gide svare sms, fordi de synes det virker useriøst. Bare et velment råd.

Hun svarede mig i dag, 10 sek efter jeg skrev

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kolding_M
Joey Joe Joe skrev, for 12 minutter siden:

Tak for det råd mester... jeg gider bare ikke ringe, det bryder jeg mig ikke om, syns det er akavet, nogen snakker jo ingengang ordentlig engelsk, og har indtil nu heller aldrig været nødvendig for mig, jeg er også ret sikker på at de fleste GPèr fortrækker sms det er så meget nemmere, jeg diskutere også dette for 3 år siden med pophår og det orker jeg ikke lige igen.

Redigeret af Kolding_M

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kolding_M
Pophair skrev, for 5 minutter siden:

Hun svarede mig i dag, 10 sek efter jeg skrev

Det så jeg godt du skrev, fint så... hvordan sletter man et oplæg her ved i det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Kolding_M skrev, 1 time siden:

Det så jeg godt du skrev, fint så... hvordan sletter man et oplæg her ved i det?

Spørg admin 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kolding_M
Pophair skrev, for 2 minutter siden:

Spørg admin 

Jep har smidt dem en besked ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...