JPSartre 29 Skrevet 10. September, 2021 Hej! Er der nogen der har besøgt eller haft kontakt til Marie i Aalborg? Profilen er helt ny, men det behøver jo ikke være et dårligt tegn i sig selv. Priserne studsede jeg også lidt over. Der er kun 500 kr forskel på et besøg på henholdsvis 1 og 2 timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 426 Skrevet 10. September, 2021 Hvis man er ligeglad med, hvem man møder, er det bare at "go for it" - men for mig er det lige lidt nok billeder at sætte på en annonce - man kan jo ikke se om hun er kæmpe, og kunne jo godt have sine formodninger, når man ser brysterne Og det er jeg ikke til.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kurt72 0 Skrevet 10. September, 2021 Hun r også på SD https://sugardaters.com/da/profile/7DzMdjvgZY Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 10. September, 2021 Som jyde med et tæt og kærligt forhold til mine penge, så ville jeg nok i første omgang se på hendes 20 min tilbud til 500. Man kunne jo tage 1,5 gange 20 min, det er jo halv pris af de 1.500 en halv time koster. 3 gange 20 min er også billigere end de 2000 en time koster. Hvis man så bliver begejstret for mængden eller kvaliteten, så kan man jo se på 2 og 3 timers tilbudet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 10. September, 2021 Så er der en der har taget chancen. Det ser ud til, at man godt kan nøjes med de 20 min, hvis man absolut skal....... https://www.eroguide.dk/forum/topic/142447-naboens-søde-frække-unge-pige-på-24-på-eget-ansvar/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KPBR Skrevet 11. September, 2021 Maria havde en tidligere annonce hvor hun også solgte billeder, video og trusser. Den blev åbentbart blokeret siger hun. Via sms bestilte jeg i sidste uge en video med hende til 500 kr som jeg overførte på Mobile-pay. Hun har flere gange lovet og sende den video, men gør det åbentbart ikke. Jeg har sms til hende at hun skal føre pengere tilbage til mig, men hun svare ikke. Har prøvet og ringe til hende, men hun svare ikke. Har skrevet til hende idag, at hvis ikke hun betaler pengene tilbage senest mandag morgen, så melder jeg hende for bedrageri. Ja ja jeg ved godt man ikke bør forudbetale Men jeg har før købt video fra andre uden problemer Den metode hun bruger bør stoppes.... P.s Så kan i finde hende på Krak med hendes telefonnr. Jeg vil ikke besøge hende der hvor hun bor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sørens 8 Skrevet 27. September, 2021 nogen der har besøgt pigen ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 6. Oktober, 2021 Var forbi hende for et stykke tid siden, og det blev også sidste gang. Nem at få en aftale med og parkering er fint. Hun snakker konstant og er rimelig stor, og så har hun en lille hvid hund som får det meste af hendes opmærksomhed. Sex og blow var extremt dårligt med nogle fake støn med præcis 15 sek mellemrum. Skyndte mig at skyde den af og skred så eller igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg