Tehtdk 83 Skrevet 10. September, 2021 Er der nogen der har haft besøgt hende og kan sige noget godt/skidt om hende?? https://annoncelight.dk/showad/316109 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 10. September, 2021 Der er et par tråde, hvor der står lidt om Maja (og derudover nævnes hun i et par tråde om sex uden kondom) : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Burde 1 Skrevet 13. September, 2021 Er der slet ingen som har været ved Majalykke fornylig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 319 Skrevet 23. September, 2021 Det kan simpelthen ikke passe! Hun har annonceret i årevis, nogen må sgu da ha' besøgt trunten???? Kom frit frem!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 23. September, 2021 Fedtøre skrev, for 22 minutter siden: Det kan simpelthen ikke passe! Hun har annonceret i årevis, nogen må sgu da ha' besøgt trunten???? Kom frit frem!!! Hvad med dig selv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 319 Skrevet 23. September, 2021 Har ikke været der, endnu. Skal nok skrive når/hvis det lykkes mig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tranny4me 0 Skrevet 28. September, 2021 Tehtdk skrev, den 10.9.2021 at 07:14: Er der nogen der har haft besøgt hende og kan sige noget godt/skidt om hende?? https://annoncelight.dk/showad/316109 Skuffende. Efter flere SMSer, hvor jeg virkelig havde highlightet min perverse ønsker fik vi en aftale i stand. 1200 for en halv time. Synes det var i overkanten, men gav det en chance da jeg virkelig havde sat næsen op til en lækker golden shower. Den del havde hun for i øvrigt ikke fået med påstod hun i første omgang, men gik lidt modvilligt med til at jeg da godt kunne få lidt tis, (en krads omgang, hun har i hvertfald ikke drukket meget vand den dag) Så jeg fik egentlig ikke nej til noget, det var bare kedeligt rutinearbejde for hende. Udseende var heller ikke som forventet, det eksotiske udtrykt på billederne snyder meget. Hun ligner mest en husmor thai med morgenhår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tranny4me 0 Skrevet 28. September, 2021 Skuffende. Efter flere SMSer, hvor jeg virkelig havde highlightet min perverse ønsker fik vi en aftale i stand. 1200 for en halv time. Synes det var i overkanten, men gav det en chance da jeg virkelig havde sat næsen op til en lækker golden shower. Den del havde hun for i øvrigt ikke fået med påstod hun i første omgang, men gik lidt modvilligt med til at jeg da godt kunne få lidt tis, (en krads omgang, hun har i hvertfald ikke drukket meget vand den dag) Så jeg fik egentlig ikke nej til noget, det var bare kedeligt rutinearbejde for hende. Udseende var heller ikke som forventet, det eksotiske udtrykt på billederne snyder meget. Hun ligner mest en husmor thai med morgenhår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg