Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer.
den ordblind er til bag. jeg har svært hved at sætte op på den oplevels men jeg vil prøve :)

Jeg er lige komme hjem fra nok den mest fantastisk og vildeste oplevelse jeg nogen sinde har haft med en GP. 

For at få helle billet af Loran skal vi gå en uge tid til bage hvor vi skrive lidt samme på WhatsApp. jeg nå ikke at få en aftale med hind mens hun var i KBH.

Jeg skrev en lang beske til hinde. For i min optik tjekke hun alle box! vil super gæren møde så smuk og for førend kvinde. hun skal så efter et par dage om jeg stadig vil ses... JA helt sikke! SÅ du komme til bag? Ja. tænk det gør hun for min skyld…. Ja ja hvad det godt at det ikke kun var for min skyld. vis hun komme til bage næste gange kunne det godt vær min skyld eller det håber jeg dag :wub:

Tirsdag aftes skrev vi samme og fandt en tid der passe os bække over WhatsApp. Loran kunne godt huske hvad vi havde tale om for en uge side for mig er stort plus og fik mig til føle mig lidt spe sjæl. vi aftalt en time hvor hun skulle dominere mig og lidt mere extras fra hindes liste og i sær rimming som jeg aldrig her prøvet. Som i moske kan fornemme svar hun hurtig og på fint engels.

Onsdag havde aftalt jeg skulle skrive og conferme min aftal om morgen det var jo nænt nok. selv om jeg nu nok har prøvet rigtig mange GP genne åren, glæde jeg meget og var også lidt nervøs Loran sagde det skulle jeg ikke værre jeg skal nok gør din dag helt spejlæg.

Onsdag kl 15:05 var desvæger lige blevet 5 minuter forsinket og der hvor hun holde til tog det lige 2-3 at gå fra bilen, jeg havde skrevet til hind at jeg blive forsinket 10 min, det var ok sagde hun, jeg var på adresse 15:10 men jeg fik lige pludselig ikke svar fra hinde på WhatsApp jeg gik rundt i området i 10 min og var begyndt at tænke det her er også for godt til at være sandt og hun har fået kolde føder…. så kom der en beske fra hind at hun lige skulle bruge et par minuter. og så fik jeg den rigtig adresse og somme fuglen gik helt af mok i mave... over til døren og den gled op. kommer ind i en stor lejlighed og der står Loran fulstendig som på billeder nok inu smukke, lækker og møj sex jer er helt mund lam i et par sekunder "det skal sq aldrig" de der mange underlige papir lappe skifer hænder, Så! Sød og pænt sige hun du gå i bad og komme op til mig.

Det bad skal bar over står :) men selvfølge vaske jeg mig rat grundig som jeg også havde forvænthed hun havde gjort.
Op til den meget smukke Loran tøjet i hånden og håndklædet rundt om livet. Da jeg komme ind til Loran hvor hun nu skruger op for bisen hvad der skal i den næste time er hel hel fantastisk og jeg får prøvet en del jeg ikke har prøvet før hun gør det for mig til UG, 13, 12 pil opad og hvad pokke det eller heder. jeg kan ikke beskrive det men. jeg hvad hun nyder at se og mærke hvor meget hun tænder mig og samme blive vi mere ophidse og hun leje bar med mig. Og ja for dem der altid spørg øko BJ i absolut sær klasse som alt var, hun slutte af med at slippe mig løs og så fik hun alt hvad den kunde trække fuck det var fedt :)

Loran velkomne i min absolut særklasse. Jeg kan næste ikke vænte med at komme til bage

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg måtte forbi hinde igen inden hun tager hjem. Den gang to jeg 30 min glf med kys.

Vi State ud med at kamp sener hinde og hvor hænder på opdagelse på den ande krop…. Ind til Loran sagde jeg vil havde din pik i munden “Jeg her nok prøve GP i 10-15 år og jeg har aldrig møde en kvinde/ tøs der kan sutte så godt og vild pik” jeg måte kæmpe alt hvad jeg kunde for ikke at skude kanoner af. Jeg vil smage dig sagde jeg til hinde og hun hoppe næste op på mit ansigt meget frækt syntes jeg. 
Med nok det i gider jo ikke læse hvordan vi bar knalde der ud af.

Håber hun komme igen. 
klar min nr. 1 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...