Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige besøgt hende igen:D hende bliver man afhængig af

den velkendte dør står, her på et Cabin hotel og nem adgang, hun ligger der iklædt lingeri, smukt syn

det gik som det og forventet, kunne ikke holde længe og sprøjtede løs i kondomet igen alt for hurtigt

hendes oral færdigheder er der intet at sætte en finger på

klar anbefaling herfra, hun er online idag og i morgen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Thaaank you so much for another review : )!

I really enjoyed having you once again! As I alreadry wrote, it was such a pleasure and made me even more excited..

Yep! I am looking for more hahaa :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Exchange-Student skrev, for 18 minutter siden:

Thaaank you so much for another review : )!

I really enjoyed having you once again! As I alreadry wrote, it was such a pleasure and made me even more excited..

Yep! I am looking for more hahaa :P

:D you will get, I promiss

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan foregår det?

Man sender hende et billede af sig selv på mailen.

Hun accepterer og man aftaler sted og tid.

Når man ankommer til stedet ( nyvasket ) og etagen og dørnummer står døren på klem.

Exchange student ligger i sit lingeri. 

Man udveksler penge og aftaler ydelser.

Efter akten tager man en skyller på badeværelset. Tager tøjet på. Siger tak og går ud af døren..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Exchange-Student

@ppd  sort of correct :)

You send a picture of whatever you feel comfortable sending me ;)  tell a little about yourself and then I can feel if it is a potential match or not.

We agree on a price and when I accept I give you adress where you find me as described.. So the services we already discuss before you arrive : )

Yes some take a shower afterwards, but most actually just put on their pants and leave right after they´re done :)   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er med på, at hun er én af dem der ikke vil have prisen nævnt. Men nu er det et forum for købere vi er på, så vil du løfte sløret for hvad hun forventer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milan
Exchange-Student skrev, den 9.9.2021 at 19:46:

@ppd  sort of correct :)

You send a picture of whatever you feel comfortable sending me ;)  tell a little about yourself and then I can feel if it is a potential match or not.

We agree on a price and when I accept I give you adress where you find me as described.. So the services we already discuss before you arrive : )

Yes some take a shower afterwards, but most actually just put on their pants and leave right after they´re done :)   

Hey Exchange-Student

When can I expect to get a reply to my e-mail? In other words, how many days is your “reply time” if it makes sense. And regarding the picture - is it a requirement that you can see the face or literally it is about how comfortable “I” am, as long as you get a picture? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så var jeg igen så heldig at få endnu et besøg sat op med denne fantastiske kvinde.

For en uge siden røg jeg i igen igen i "fælden" :-P  Det var som altid et super dejligt besøg. Denne gang på Cabin, som er super nemt at komme til. Generelt har de steder jeg har mødt hende alle være nemme og lige til. Der har ikke været udfordringer med reception eller andet hvor man føler sig lidt overvåget.

Jeg elsker den præcise og lige til kommunikation ift. at få aftale, tid og sted. Denne gang kom lidt lidt i vejen ift. arbejde, men fandt heldigvis en løsning :) Når aftale er sat op, svarer hun også hurtigt på spørgsmål osv. For mig er møderne meget lige på. Følelsen/fantasien om at man ankommer til at et værelse med døren lidt åben og ser en fantastisk dejlig kvinde ligge blindfolded og vente på en. Så komme ind, hurtigt af med tøjet og ellers lege og kærtegne hende. Efter lidt tid over i blow som hun virkelig giver dybt og med følelse, herefter sex hvor jeg elsker at se hende i cowgirl og kunne lege og kærtegne hendes bryster imens. Efter jeg er kommet hopper jeg i tøjet og er ude igen. Bliver reelt ikke sagt andet end farvel når jeg går. For mig er det også tiltalende, frækt og lidt "forbudt". Altså tanken om at man i fantasien reelt overrasker hende ventende på en anden og tager hans plads :P

Personligt er jeg super draget af hende og hele dette setup. Det er som jeg også har sagt tidligere i dyre ende ift. hvis du bare vil have sex og ligeglad med resten. For mig er det bare mere. Her får jeg en gudesmuk kvinde og en der oprigtig virker til at nyde hvad hun laver, og et super frækt setup. Jeg kommer (om muligt) helt sikkert igen. Og hvem ved hvad fremtiden bringer ift. om der kommer andet indover vores møder <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Exchange-Student

@Allez  you have such nice words always and your communication and easy-going´ness is to die for :D !! Love this!

Aaand, to have you, "surprising" me every time is enjoyable everytime!.. Having you in my mouth, and inside of me, aaaw, it gets better and better from each time :P !!  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi

underligt og noget mystisk mht prisen at det ikke bliver oplyst, selvom konceptet lyder mega frækt .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ny startegi skrev, 1 time siden:

underligt og noget mystisk mht prisen at det ikke bliver oplyst, selvom konceptet lyder mega frækt .

Det kan du sige. Dog er det ikke mere mystisk end at skrive og høre :) kan være lidt forskellige ting i setup osv der gør det kan svinge tænker jeg. Muligt nogle også får noget rabat ved gentagelse, skal jeg ikke kunne sige. Første gang havde jeg også lidt betænkelighed ved prisen ikke var der og delen med billlede. Gav dog hurtig sig selv da jeg skrev. Og hvis ikke det er et match, er det måske 2 min på et par mails der er brugt. 

Kan kun sige det fra mit synspunkt, og der er det  er prisen værd, for selve konceptet er super frækt og det er hun også :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi
Allez skrev, for 3 timer siden:

Det kan du sige. Dog er det ikke mere mystisk end at skrive og høre :) kan være lidt forskellige ting i setup osv der gør det kan svinge tænker jeg. Muligt nogle også får noget rabat ved gentagelse, skal jeg ikke kunne sige. Første gang havde jeg også lidt betænkelighed ved prisen ikke var der og delen med billlede. Gav dog hurtig sig selv da jeg skrev. Og hvis ikke det er et match, er det måske 2 min på et par mails der er brugt. 

Kan kun sige det fra mit synspunkt, og der er det  er prisen værd, for selve konceptet er super frækt og det er hun også :) 

Som jeg skrev, syntes jeg også det lyder super frækt, vælger dog at springe over, dejligt det virker for dig ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har været en tråd, kan ikke huske hvor, hvor den omtalte pige skrev, at hun ville gøre det uden gummi, hvis nogen tilbød et ordentligt beløb(jeg tror, en anden pige skrev, hun fik et tilbud på 50.000, men afviste; @exchangestudent havde sagt ja)

Pointen er, at hun sikkert nok ville gøre det for langt færre penge.

Jeg tilbyder 200 ekstra.

Redigeret af jbch

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Exchange-Student

@jbch

let us not get in to this Old talk, which always leads to the thread being deleted because of too much misinformation etc.

I’ll be honest - yes, I would let a client do me without condom for 50.000kr if he is healthy.. but in general this is not an extra I offer - ESPECIALLY not for 200kr hahaha..

I dont want a rumour of me having this extra service, so please dont start it.. I have a few steady clients who have done me without, but it is a thing what we need to be careful about, so I can clearly say that YOU NEED A CONDOM, in order to Enter me ;)

sucking is another thing though - for extra I can suck without condom ;)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...