Hop til indhold
exostar

Nana tæt ved Grønnemose

Recommended Posts

Til en start, det er ikke hende på billederne, men for en gang skyld blev jeg overrasket positivt

link: https://annoncelight.dk/showad/286671

Hun er samme størrelse som hende der kalder sig Anita i annoncen. Anita i annoncen ser ud til at have rimelig store bryster, det har den Anita ikke man møder

Dem Anita man møder er åleslank, 165-170 høj, Max 50kg og små A/B skåls bryster. Hun er dejlig brun og rimelig fit

Massagen var okay og hård med pirring undervejs.. lidt B2B og så gik vi over i den sjovere del

Alt i alt en fantastisk oplevelse, hvis man er til små thai piger med et smil på læben - hendes øjne og læber er helt utrolig frække

standard thai priser iøvrigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Standard priser:
1 time massage  400 kr
1 time massage med hj. 600 kr
1 time body-2-body  1000 kr
1 time full pakke 1200 kr

?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 2 minutter siden:

Standard priser:
1 time massage  400 kr
1 time massage med hj. 600 kr
1 time body-2-body  1000 kr
1 time full pakke 1200 kr

?

Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anita har tabt sig ganske meget, og måske mere end da jeg var på besøg for ca 1 md siden. Du er sikker på at det ikke var nita - evt identificeret vha tatoo?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde den der klassiske tekst tatovering med flere linier på overkroppen/siden/ryggen.. ellers husker jeg måske et par stykker mere, men ikke over tatoveret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 4 timer siden:

Til en start, det er ikke hende på billederne, men for en gang skyld blev jeg overrasket positivt

link: https://annoncelight.dk/showad/286671

Hun er samme størrelse som hende der kalder sig Anita i annoncen. Anita i annoncen ser ud til at have rimelig store bryster, det har den Anita ikke man møder

Dem Anita man møder er åleslank, 165-170 høj, Max 50kg og små A/B skåls bryster. Hun er dejlig brun og rimelig fit

Massagen var okay og hård med pirring undervejs.. lidt B2B og så gik vi over i den sjovere del

Alt i alt en fantastisk oplevelse, hvis man er til små thai piger med et smil på læben - hendes øjne og læber er helt utrolig frække

standard thai priser iøvrigt

Du skriver hun er samme størrelse som hende der kalder sig Anita??

Det er rigtig at Anita er ca 165-170 høj, dejlig brun og fit. Det er også 100% Anita på billederne da jeg selv har besøgt hende. Kendetegn: tatoo over højre bryst.

Til sidst skriver du "fantastisk oplevelse hvis man er til SMÅ THAIPIGER??? Så Nana som du har besøgt er en lille thaipige - men på størrelse med Anita???

Iøvrigt er det Anita som du beskriver og ikke Nana. Altså jeg forstår ikke....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager.. overskriften er forkert. Det er naturligvis Anita jeg har besøgt, i det lille hus, tæt ved Grønnemose, der er trukket lidt tilbage på grunden.

beklager fejltagelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 12 timer siden:

Beklager.. overskriften er forkert. Det er naturligvis Anita jeg har besøgt, i det lille hus, tæt ved Grønnemose, der er trukket lidt tilbage på grunden.

beklager fejltagelsen

Tak så giver det hele pludselig mening :-) 

Ja hun er en dejlig steg. Syns bare det er synd hun har tabt sig så meget. Hun havde en virkelig god og rund røv førhen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...