Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gutter

Jeg vil da lige skrive en anmeldelse af Mia som jeg mødte for lidt tid siden igen.

Mia har været en del år i faget og det mærker man tydeligt, super imødekommende og smask hamrende fræk :)

De gange jeg har mødt Mia er jeg aldrig blevet skuffet, hendes indlevelses evne er i blandt de bedste.

Hvad der mere præcist skete skal jeg ikke "kede" jer med, men Mia får de varmeste anbefalinger fra mig !

http://www.dream-girl.dk/profil.aspx?id=1008

Jeg er sikker på flere herinde kender hende og kan anbefale at besøge hende, jeg er aldrig blevet skuffet.

Uanset hvad lege vi har haft gang i eller hvor i huset det end har fået gået, så har det været topklasse service.

Mia har altid givet sig 100% og så lige smidt 10% ekstra overi puljen.

Husker mit første møde med hende hos Taruppigerne i Odense(stedet findes ikke mere) men en oplevelser hvor jeg blev rykket rundt og total overrasket over hvad en ægte "kæreste" oplevelse er og kan være hos sådan en pige.

Hedensted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har altid gerne vilde møde Mia men uden held! Er hun ikke stoppet - linket til dreamgirl ser ikke ud til og være opdateret længe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har også krøllet lagner sammen med Mia nogen gange i tidensløb :lol:

Husker engang, hvor jeg bestilte tid, fik besked på, at jeg skyldte hende mindst 2 orgasmer fra sidst, hvor hun følgte sig snydt.

Så der var ikke andet, at gøre end booke en time, så der var tid til lidt tungearbejde i lysthuset.

Når man ramte lige der, hvor det var godt, blev Mia helt vild ;)

Men jeg har heller ikke set hende det sidste års tid eller mere.

God fornøjelse derude

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mia bolletrold er alle pengene værd, har besøgt hende flere gange både i Århus og Odense og altid gået glad og TØMT derfra, snakker som et vandfald og tiden er aldrig noget problem, kan desværre ikke finde hende længere, er der nogen der har mødt hende for nylig vil jeg gerne vide hvor hun er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...