Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har et stykke tid luret på Francescas annonce: 
https://annoncelight.dk/showad/315111

Den lover GFE! Det var det så ikke…. Hun skriver hun er en vildkat i sengen - den kat er blevet tæmmet ingen vildskab der. Faktisk virkede hun ganske uerfaren og initiativløs. Hendes franske er faktisk ret godt, men resten er ret tamt. Hun skriver at hun er til hård sex - det tvivler jeg virkelig på! Da jeg lagde an til doggy sagde hun “not too Hard I have pain”, hvilket jo er fair nok men det bliver aldrig til hård sex.

i øvrigt foregik besøget på et værelse med køjesenge hvilket ikke er en fantastisk arbejdsplatform.

På positivsiden så er det helt sikkert hende på billederne og alderen passer nok også nogenlunde. Hendes krop er i mine øjne ret lækker. Det trækker dog lidt ned at det var flere dage siden missen var blevet barberet. Den smagte heller ikke helt frisk.

hun er sød og smilende men også lidt distanceret.

hvis man er til en lidt forsigtig og genert pige der giver tantekys og et udemærket blæs så er hun pigen for dig.

hvis du derimod er ude efter en en GFE oplevelse hvor du bliver snavet i gulvet og gennemkneppet af en lystig huntiger så skal du nok finde en anden.

Gentagelsesfaktor: Det sker næppe!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kende den tatto på røven med pistolen. Hun har været her gennem et år eller to, så må være andre der kender til hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi hytten et par uger siden og desværre siger jeg nu. GFE var der ikke noget af, sex var som en maskine med flade batterier. Jeg fik faktisk flashback halvvejs til en fleshlight jeg engang prøvede. Der var mere varme og intensitet fra den fleshlight end fra hende. Og blowet er desværre heller ikke noget specielt. Dem der tror hun giver et udemærket blæs har jeg kun ynk til overs for. Ingen øjenkontakt, ingen lyd fra hende. Hele forløbet fik mig virkelig til at tvivle på om jeg nogensinde vil besøge en GP igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde i forsommeren en kedelig oplevelse med Franceska - dvs. at jeg blev brændt at. Havde aftale dagen før og skulle SMS'e en halv time før det aftalte tidspunkt for at få den nøjagtige adresse. Men ingenting, intet svar hverken på SMS eller telefon, og efterfølgende heller ikke nogen undskyldning om at have sovet over sig eller anden grund. Så jeg blev sur og skuffet og måtte hjem med uforrettet sag.

Dårligt :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanon1 skrev, den 9.9.2021 at 12:10:

Jeg har et stykke tid luret på Francescas annonce: 
https://annoncelight.dk/showad/315111

Den lover GFE! Det var det så ikke…. Hun skriver hun er en vildkat i sengen - den kat er blevet tæmmet ingen vildskab der. Faktisk virkede hun ganske uerfaren og initiativløs. Hendes franske er faktisk ret godt, men resten er ret tamt. Hun skriver at hun er til hård sex - det tvivler jeg virkelig på! Da jeg lagde an til doggy sagde hun “not too Hard I have pain”, hvilket jo er fair nok men det bliver aldrig til hård sex.

i øvrigt foregik besøget på et værelse med køjesenge hvilket ikke er en fantastisk arbejdsplatform.

På positivsiden så er det helt sikkert hende på billederne og alderen passer nok også nogenlunde. Hendes krop er i mine øjne ret lækker. Det trækker dog lidt ned at det var flere dage siden missen var blevet barberet. Den smagte heller ikke helt frisk.

hun er sød og smilende men også lidt distanceret.

hvis man er til en lidt forsigtig og genert pige der giver tantekys og et udemærket blæs så er hun pigen for dig.

hvis du derimod er ude efter en en GFE oplevelse hvor du bliver snavet i gulvet og gennemkneppet af en lystig huntiger så skal du nok finde en anden.

Gentagelsesfaktor: Det sker næppe!

Helt enig og bare ærgerligt for bor få kilometer derfra.

Øv og oplevede det samme men ellers helt ok.

En sød smuk pige ellers.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Francescca

Hello dear customers !  I would like to respond here .To clarify some situations, due to the fact that I can't know all the men who come to me, I have no way of knowing what everyone wants!  I try to communicate with each person so that he does not feel uncomfortable, which seems normal to me!  That's why I ask each person individually, trying to satisfy the person who stays with me as pleasantly as possible!  As for Girlfriend experience, i offer only at the person’s how telling me .As it is well known, you cannot satisfy every person, but I give my interest insofar as we feel good together!  I would like to hear at the “start” what everyone like to have . I want at the customer to be more specific with me (also because my English it’s not so good) Thanks for all the opinions, positive or negative, this way I can see where there is a problem! I will try my best . Kisses  and hugs

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hendes udseende er da helt fantastisk på billederne. 

Bare af den grund overvejer jeg da helt sikkert at besøge hende.

Men må da også erkende at der er et overtal af dårlige anmeldelser af hende.

Skal / skal ikke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør

Min oplevelse med hende for nyligt i Hillerød, passer meget godt med den oprindelige anmeldelse. Inklusive den ikke så friske duft, så jeg sprang oral til hende over. Hun er villig nok til at få det til at fungere, så det er ikke fordi man føler hun ikke prøver, det er bare tydeligt at det ikke betyder noget for hende andet end det er et job.

Jeg kommer ikke igen.

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...