Hop til indhold

Recommended Posts

Cannon skrev, for 2 timer siden:

Hun forlod mig bekendt Danmark mandag den 1. marts. Jeg ved ikke, om hun har været tilbage siden. Selv uden at have stadset sig selv synderligt op var hun ekstrem lækker. De andre piger stod der i fuld make-up og hairdo, og Nina outshinede dem alligevel. Det skulle ikke undre mig, hvis hun nærmest har taget 90% af kunderne. Og så bliver man jo hurtigt upopulær. Men hun var sød og villig (ingen attitude), og meget selvsikker uden på nogen måde at virke snobbet. Dog svær at lave aftale med, men det handler mere om, hvordan stedet dér drives. Det er nemmest bare at troppe op og håbe på, at den rigtige pige er ledig. Lidt et skodsted ("bollefabrik"). Men hvis Nina er der, kommer jeg gerne igen :P 

Takker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er “skønheden” tilbage, dog med en del tilsætningsstoffer i læberne og et navneskift til Sophy. Synd at hendes serviceniveau er så ringe, ellers ville jeg gerne nyde den petite skønhed igen…. Synes at “Herlev Bollefabrik” løbende har disse små trunter, men at deres tilgang er samme dårlige attitude. Ja, spændende tøser, men er der nogen der har gode erfaringer derude fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...