Hop til indhold
Guest Perlen

Kun skandinavisk udseende

Recommended Posts

Guest 47284746579156

Onslow, det ser ud til, at du jo sidder med den sande viden, og uomtvistelige fakta.. så der er vel ikke noget tilbage, at debattere.

(Og nej, det var ikke et spørgsmål ;) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme at jeg som regel også går langt uden om de mørke piger - og det er især fordi de har det med at levere en dårlig service og forlange "more money" for at levere en bedre - men med flere penge, leverer de stadig en service under standard og glansen, går som regel hurtigt af Sankt Gertrud, når man midt under akten, selvom man har været sød og venlig, møder dette krav og man får bare alllermest lyst til at få det overstået hurtigst muligt og/eller bare skride med det samme - at forlange pengene tilbage nytter ikke noget og resulterer bare i at man bliver smidt ud og døren smækket i.

Og sådan er det desværre at nogle få ødelægger det for de mange, som gerne vil drive en anstændig forretning eller på den anden side opføre sig anstændigt overfor pigerne.

Her må jeg nedløgge en protest - mine bedste oplevelser hvad angår sex, varme og indlevelsesevne er dominikanere, cubanere, brasillianere m.m. Så man kan ikke generalisere barr fordi man har haft en eller to trælse oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

[Jeg må indrømme at jeg som regel også går langt uden om de mørke piger - og det er især fordi de har det med at levere en dårlig service og forlange "more money" for at levere en bedre - men med flere penge, leverer de stadig en service under standard og glansen, går som regel hurtigt af Sankt Gertrud, når man midt under akten, selvom man har været sød og venlig, møder dette krav og man får bare alllermest lyst til at få det overstået hurtigst muligt og/eller bare skride med det samme - at forlange pengene tilbage nytter ikke noget og resulterer bare i at man bliver smidt ud og døren smækket i.

Og sådan er det desværre at nogle få ødelægger det for de mange, som gerne vil drive en anstændig forretning eller på den anden side opføre sig anstændigt overfor pigerne.

Det er da en generalisering, der vil noget. Hvis du endelig vil generalisere, så er det måske på sin plads at tage højde for pigernes baggrund. Det med hudfarve er efter min mening en noget primitiv tilgang. :(

Jeg har kun mødt 3 piger med (delvis) anden etnisk baggrund, Isabell, Tiffany Diamond og Mylena. Og ingen af de tre passer overhovedet ind i det billede, du tegner, så jeg tror måske nok, at din konklusion er truffet på et lidt tyndt eller ensidigt grundlag. Det har altid været en god oplevelse hos disse piger/kvinder, når jeg kom forbi. Og indrømmet, jeg har bedst kendskab til Isabell. :D

Og ja, jeg ved godt at Isabell stoppede for nogle år siden :( , om Tiffany stadig er aktiv et eller andet sted ved jeg ikke, hun haft haft flere pauser, og Mylena ser vi jo ofte herinde, :)

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej smo, nu har jeg efterhånden fået det indtryk at du altid af en eller anden grund, prøver at nedgøre det jeg kommer med, men jeg kan da ikke se at du med:

Jeg har kun mødt 3 piger med (delvis) anden etnisk baggrund, Isabell, Tiffany Diamond og Mylena. Mvh

smo

skulle have en større baggrund for at udtale dig om mørke piger - du er så bare heldig at have mødt de bedre af slagsen, som altså heller ikke ligesom Girllovers var rigtig mørke eller fra Afrika, hvor jeg så især har mødt dem, der leverer en dårlig service, vil snakke i telefon midt under akten, ikke have den helt op i fissen, sutter pik med hånden, kun vil gøre det med nærmest lyset slukket, ikke vil have en med i bad, ikke tager blusen af osv. medmindre der falder mere af og fører 2 priser - en i annoncen og en højere på døren. Jeg har måske mødt andre piger, som heller ikke gav så god en service, men kun hos mørke piger har jeg mødt det, med det beviste formål at lokke flere penge ud af mig :evil:

Og jeg vil gerne understrege at jeg har haft gode oplevelser med blandede racer, men så har det netop været med piger fra f.eks. Caribien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej smo, nu har jeg efterhånden fået det indtryk at du altid af en eller anden grund, prøver at nedgøre det jeg kommer med
Det beklager jeg, at du har fået det indtryk, for det har aldrig været min hensigt.

- du er så bare heldig at have mødt de bedre af slagsen, som altså heller ikke ligesom Girllovers var rigtig mørke eller fra Afrika, hvor jeg så især har mødt dem, der leverer en dårlig service, vil snakke i telefon midt under akten, ikke have den helt op i fissen, sutter pik med hånden, kun vil gøre det med nærmest lyset slukket, ikke vil have en med i bad, ikke tager blusen af osv. medmindre der falder mere af.
Måske du bare været unuanceret mht 'mørke piger. Du skærer alle over med en kam mens der måske er stor forskel i deres indstilling alt efter deres baggrund ligesom der er kan være for europæsike piger; der er vist jævnligt set stor forskel i indstillingen mellem øst- og vesteuuropæiske piger, som det jævnligt fremgår af anmeldelser på dette board.

Så rent generlt mener jeg, at det er useriøst at bedømme pga hufarven eller andre etniske forskelle for den sags skyld.

Om afrikanske kvinder ikke leverer 'varen' kender jeg intet til, men mit gæt er nok, at hvis det er rigtigt skyldes det måske nok ati de desværre ikke alle er her helt frivilligt, men just my 50 cents. :( .Og det er en helt anden diskussion.

Man kan også vende min fordom om afrikanske kvinder om og sige, at du får hvad du betaler for, så pris og kvalitet hænger sammen (eller mangler). Så kan man jo tænke lidt over hvorfor at det er sådan. :oops:

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...