Hop til indhold
giraffen

Nada´s Thai Massage, Warendorpstr. 36 Lübeck

Recommended Posts

Tog et par dages ferie i Lübeck, der ligenu kan tilbyde en slags kombineret mad og ølfestival sponseret af ølmærket Duckstein. Bilen blev placeret på et nærved liggende værksted for eftersyn og Fruen blev sendt ind i de første 40 skoforretninger så bød changen sig, at tage en smut forbi Nada's Massage Studio for at checke kvaliteten ud her i Nord Tyskland. Der findes flere Thai massage steder i Lübeck og den mest iøjenfalende på hovedgaden ser ud til, at være mere wellness og et mondænt sted, der nok ikke har de ydelser jeg går efter.

Nada´s Massage Studio ligger lige udenfor Lübeck Ø'en i gåafstand og diskret beliggende. Blev budt indenfor og måtte vente 10 minutter i pigernes eget samlings rum. Blev budt på vand/kaffe imens og snakkede lidt med 2 af pigerne hvoraf den ene havde et kæmpe behov for tasker og sko, som hun ivrigt pakkede ud. Den anden pige var ca. 35 år meget slank og petit med flot klippet pagehår, det var hende Mama-san anviste mig da hun endelig kom ind i rummet. Inden da prøvede jeg diskret, at spørge indtil om hun giver erotisk massage og HJ. Denne samtale stoppede da Mama-san kom ind i fællesrummet men aftalte med Mama-san 70 euro for 1 times massage og jeg var ikke helt klar over hvad det lige var jeg ville få for de euro.

Fik tilbudt bad, som jeg hurtig tog da jeg var nyvasket men alligevel svedig i den varme og lagde mig på massage briksen nøgen, så må de dække til hvis det ikke behage Dem for jeg vidste ikke hvilke normer, der er i tyskland. Jeg fik så en dejlig overraskelse da hun smed alt tøjet og de flotteste faste ung pige bryster kom til syne. Det er sjælden set bedre på en kinde i ca 35 år's alderen. Fig en rgtig god massage dog ikke så hård men speciel fordi hun koncentrede sin massage ved alle led og lidt strejfen på klokkeværket. Herefter blev brysterne trykket godt imod min krop og man kunne føle hvor faste De var og stive hendes brystvorter blev. Blev bedt om at vende mig og alt massage blev efterfølgende koncentreret på gearstangen med de mest engle blide berøringer. Jeg kom i tanke om at jeg havde 50 euro, som måske kunne blive investeret på noget nydelse, så jeg foreslog at jeg kunne slikke hende og det var hun helt med på så den lille faste pariser numse blev parkeret over mit ansigt og fik slikket hende til orgasme efter 10 min, så faldt hun sammen og måtte sunde sig lidt. Hun satte sig ed siden af og startede så det mest hæftige HJ med blide bevæglser der blev gradvis hurtigere, så de reciprokerende bevægelser kunne få en Porsche motor i det røde felt.

Fik efterfølgende et bad og gav de 50 euro som lovet for min ekstra ydelse, men sprogforvirringen havde åbentbart værret total for hun havde ikke regnet med ekstra euro, så hun blev over glad, men jeg mente jo mest af alt hun havde fortjent dem pga denne ekstra ydelse.

Gentagelses faktor helt sikkert, der kommer jo et julemarked til December.

Nada´s Massage Studio

Warendorpstr. 36

23554 Lübeck

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...