Hop til indhold

Virkelig god grøn hos Solsmil

Featured Replies

Skrevet

Hjemmeside: http://www.solsmil.dk

Stedet er superfint, rent og pænt. Indehaver er meget sympatisk, positiv og smilende. Og hold nu magle, hvor kan hun massere! Hvis du er til hård, meget grundig massage, er det stedet. Det gjorde underværker ved min krop, så jeg har fundet en ny favorit i den grønne afdeling :-)
Hun er nystartet, og jeg synes der er al mulig grund til at støtte hende - vi kan godt bruge lidt fornyelse. Standard Århus pris for 50 minutter. Jeg fik dog en time, men hun har heller ikke så mange kunder endnu :-)

Skrevet
Prikken skrev, for 14 timer siden:

Hjemmeside: http://www.solsmil.dk

Stedet er superfint, rent og pænt. Indehaver er meget sympatisk, positiv og smilende. Og hold nu magle, hvor kan hun massere! Hvis du er til hård, meget grundig massage, er det stedet. Det gjorde underværker ved min krop, så jeg har fundet en ny favorit i den grønne afdeling :-)
Hun er nystartet, og jeg synes der er al mulig grund til at støtte hende - vi kan godt bruge lidt fornyelse. Standard Århus pris for 50 minutter. Jeg fik dog en time, men hun har heller ikke så mange kunder endnu :-)

Hvad er standard århus pris for 50 minutter for en størrelse?

Jeg oplever det varierer fra 300 til 500

Skrevet
  • Author

DKK 350,00 inklusiv moms og betjening.

Skrevet
  • Author

Ja, der var ikke optræk til andet, men det kan være din charme ændrer på det :-)

Jeg spurgte nu heller ikke.

Skrevet

Hvor er det hun har en klinik?  Hjemmesiden giver heller ikke svar.

Skrevet
Bamsefyr skrev, for 42 minutter siden:

Hvor er det hun har en klinik?  Hjemmesiden giver heller ikke svar.

https://www.facebook.com/Solsmil.dk

• 2 weeks later...
Skrevet

Nogen der har været på besøg og fået ekstra her? Eller skal man forvente en grøn massage?

Skrevet
Mastager skrev, 1 time siden:

Nogen der har været på besøg og fået ekstra her? Eller skal man forvente en grøn massage?

Nu kender jeg dog ej til Thai, men er det ikke bare at prøve, det kan vel næppe gå så galt at hun skære den af, og sidste gang du besøger hende  :P

Skrevet
Tv 2 skrev, for 13 timer siden:

Nu kender jeg dog ej til Thai, men er det ikke bare at prøve, det kan vel næppe gå så galt at hun skære den af, og sidste gang du besøger hende  :P

Du har helt ret. Men tænkte det netop var derfor vi havde dette dejlige forum. Så man kunne høre andres erfaringer:D

Skrevet
Mastager skrev, for 11 minutter siden:

Du har helt ret. Men tænkte det netop var derfor vi havde dette dejlige forum. Så man kunne høre andres erfaringer:D

Det er selvfølgeligt helt som det skal være. Du spørger rigtig meget. Besøg stedet og find ud af det når nu andre ikke kan/vil svare.

Det er helt klart at det er en massagebiks og ikke et bordel,  iflg. TS. Måske udvikler det sig derhen med tiden, men jeg tvivler.

Redigeret af Chock Dims

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.