Hop til indhold
Prikken

Virkelig god grøn hos Solsmil

Recommended Posts

Hjemmeside: http://www.solsmil.dk


Stedet er superfint, rent og pænt. Indehaver er meget sympatisk, positiv og smilende. Og hold nu magle, hvor kan hun massere! Hvis du er til hård, meget grundig massage, er det stedet. Det gjorde underværker ved min krop, så jeg har fundet en ny favorit i den grønne afdeling :-)
Hun er nystartet, og jeg synes der er al mulig grund til at støtte hende - vi kan godt bruge lidt fornyelse. Standard Århus pris for 50 minutter. Jeg fik dog en time, men hun har heller ikke så mange kunder endnu :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
Prikken skrev, for 14 timer siden:

Hjemmeside: http://www.solsmil.dk


Stedet er superfint, rent og pænt. Indehaver er meget sympatisk, positiv og smilende. Og hold nu magle, hvor kan hun massere! Hvis du er til hård, meget grundig massage, er det stedet. Det gjorde underværker ved min krop, så jeg har fundet en ny favorit i den grønne afdeling :-)
Hun er nystartet, og jeg synes der er al mulig grund til at støtte hende - vi kan godt bruge lidt fornyelse. Standard Århus pris for 50 minutter. Jeg fik dog en time, men hun har heller ikke så mange kunder endnu :-)

Hvad er standard århus pris for 50 minutter for en størrelse?

Jeg oplever det varierer fra 300 til 500

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Mastager skrev, 1 time siden:

Nogen der har været på besøg og fået ekstra her? Eller skal man forvente en grøn massage?

Nu kender jeg dog ej til Thai, men er det ikke bare at prøve, det kan vel næppe gå så galt at hun skære den af, og sidste gang du besøger hende  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 13 timer siden:

Nu kender jeg dog ej til Thai, men er det ikke bare at prøve, det kan vel næppe gå så galt at hun skære den af, og sidste gang du besøger hende  :P

Du har helt ret. Men tænkte det netop var derfor vi havde dette dejlige forum. Så man kunne høre andres erfaringer:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
Mastager skrev, for 11 minutter siden:

Du har helt ret. Men tænkte det netop var derfor vi havde dette dejlige forum. Så man kunne høre andres erfaringer:D

Det er selvfølgeligt helt som det skal være. Du spørger rigtig meget. Besøg stedet og find ud af det når nu andre ikke kan/vil svare.

Det er helt klart at det er en massagebiks og ikke et bordel,  iflg. TS. Måske udvikler det sig derhen med tiden, men jeg tvivler.

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...