Hop til indhold
DaJe8000

New Ella, Aarhus

Recommended Posts

steve skrev, for 10 timer siden:

Fik du besøgt hende?

Jeg prøvede, men det endte i forvirring. Det er på Langenæs, på en kendt adresse. Jeg står så og blomstrer der, og banker på. Ender med at gå, og sender en sms.

Hun svarer hurtigt at jeg skulle have sms'et da jeg var der. Havde vi ikke aftalt, men okay.

Jeg går tilbage og sms'er, og banker på. Ingen lukker op. Hun skriver at hun HAR åbnet...

Jeg tænker at det måske er i en lejlighed i trappeopgangen, og ikke det kendte sted. Så jeg går indenfor, men der er ikke nogen der åbner da jeg skriver.

Så jeg ender med at tage halen mellem benene, og forlader stedet. Hun skriver flere gange at hun altså havde åbnet o.l.

Nok det mest forvirrende jeg har prøvet, og ikke så fedt at stå og blomstre udenfor en velkendt adresse.

Så hvis du besøger hende, så bed hende være meget præcis med hvor det er henne.

Jeg endte med at få en hurtig aftale i hus med thaien Rida, så turen ind til byen ikke var helt spildt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaJe8000 skrev, for 11 timer siden:

Jeg prøvede, men det endte i forvirring. Det er på Langenæs, på en kendt adresse. Jeg står så og blomstrer der, og banker på. Ender med at gå, og sender en sms.

Hun svarer hurtigt at jeg skulle have sms'et da jeg var der. Havde vi ikke aftalt, men okay.

Jeg går tilbage og sms'er, og banker på. Ingen lukker op. Hun skriver at hun HAR åbnet...

Jeg tænker at det måske er i en lejlighed i trappeopgangen, og ikke det kendte sted. Så jeg går indenfor, men der er ikke nogen der åbner da jeg skriver.

Så jeg ender med at tage halen mellem benene, og forlader stedet. Hun skriver flere gange at hun altså havde åbnet o.l.

Nok det mest forvirrende jeg har prøvet, og ikke så fedt at stå og blomstre udenfor en velkendt adresse.

Jeg endte med at få en hurtig aftale i hus med thaien Rida, så turen ind til byen ikke var helt spildt.

Ærgeligt ...så er vi ikke blevet klogere Men lidt spøjst jeg havde mere end svært ved at få kontakt til hende Rida. Hun svarer stort set aldrig bortset fra en sms med priser men helt umuligt at booke når han. Hverken svarer på tlf eller sms?

Del dette indlæg

Link til indlæg
steve skrev, for 11 timer siden:

Ærgeligt ...så er vi ikke blevet klogere Men lidt spøjst jeg havde mere end svært ved at få kontakt til hende Rida. Hun svarer stort set aldrig bortset fra en sms med priser men helt umuligt at booke når han. Hverken svarer på tlf eller sms?

Jeg har aldrig haft problemer med Rida per sms. Har aldrig prøvet at ringe.

Jeg skriver altid til hende om morgenen og booker, men her var jeg vidst bare heldig at hun havde hurtig tid til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaJe8000 skrev, den 10.9.2021 at 21:32:

Jeg tror jeg har været i den lejlighed, der refereres til. Den ligger på 1. sal på Langenæs med bygningsnummer, hvor der også foregår frække ting i kælderen. 
Hende jeg besøgte har jeg tidligere anmeldt, og hun var fantastisk. Hun oplyste at de var 3 piger i lejligheden, men de kendte ikke hinanden. Jeg spurgte nemlig til en trekant men det var ikke muligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, for 11 timer siden:

Jeg tror jeg har været i den lejlighed, der refereres til. Den ligger på 1. sal på Langenæs med bygningsnummer, hvor der også foregår frække ting i kælderen. 
Hende jeg besøgte har jeg tidligere anmeldt, og hun var fantastisk. Hun oplyste at de var 3 piger i lejligheden, men de kendte ikke hinanden. Jeg spurgte nemlig til en trekant men det var ikke muligt. 

Fair nok. Jeg tror jeg rodede rundt i noget forvirring omkring stuen vs første sal. Jeg tænkte det var første sal jeg var ved, da jeg skulle gå lidt op at trappen.

Men det var nok reelt stuen jeg stod og flagrede ved. Så ved jeg det til næste gang, takker!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...