Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der har friske erfaringer herfra?  https://annoncelight.dk/showad/307272

Er selve massagen god?
Jeg har booket en tid i morgen, og ud over oliemassage som der står i annoncen, så oplyser hun på sms at der er mulighed for håndtrold eller b2b for 400/700 ekstra. Det er lidt mere en jeg plejer at give på de “grønne klinikker” hvor tøserne plejer at kunne overtales til lidt med hånden for 2 eller 300.

Anyone?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg var der, var billederne ikke helt retvisende - nogle kilo siden. Nu kan man ikke rigtig se personen, så det kan være vanskeligt at gennemskue, hvem det egentlig er.

Dengang fik jeg en ok massage uden at være prangende på nogen måde og jeg fravalgte ekstra.

Generelt er priserne i Silkeborg i overkanten, men til gengæld er det leverede minuttal i underkanten.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter gentagende besøg, er det stadig ikke lykkedes mig at få mere end b2b, som dog er yderst nærgående med de nedre regioner. Hverken optræk til bj eller fp.

1000kr for 45 minutters b2b, eller 300kr for 45 minutters ren massage er vist ikke så slemt prismæssigt. Synes at nabobyerne også plejer at køre med nogle små timer, selvom man dog kan få fp til 1200 der.

Men hun giver en ok god massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diller1992 skrev, den 18.1.2022 at 13:47:

@Storstrafferen er det klinikker i Silkeborg du kan få hånd? Og hvilke ?

Hey. Nej, jeg kender kun til et par steder i Silkeborg, hvor der gives ekstra. Den ene kalder sig vist Lusy, men hendes priser holder slet ikke. 
Ging Fa/ Wicky gør det godt. Massagen er ok uden at være fantastisk, men b2b er ret fræk, og hun kommer meget tæt på med fissen… op og ned af lillemanden. Sidste gang fik jeg endda en ekstra håndtrold da jeg lige havde sundet mig lidt. Hun er ret sød og ok til dansk. Men prisen er sat op til 1000, det kan man jo få meget andet for derude…. Men en god oplevelse var det for mig. Har været der nogle gange nu, samme pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 6 timer siden:

Hey. Nej, jeg kender kun til et par steder i Silkeborg, hvor der gives ekstra. Den ene kalder sig vist Lusy, men hendes priser holder slet ikke. 
Ging Fa/ Wicky gør det godt. Massagen er ok uden at være fantastisk, men b2b er ret fræk, og hun kommer meget tæt på med fissen… op og ned af lillemanden. Sidste gang fik jeg endda en ekstra håndtrold da jeg lige havde sundet mig lidt. Hun er ret sød og ok til dansk. Men prisen er sat op til 1000, det kan man jo få meget andet for derude…. Men en god oplevelse var det for mig. Har været der nogle gange nu, samme pige

Lusy? Hvem er det? Hende har jeg ikke hørt om ... 

---

Jeg kender til 'Rita' som pt. ikke er aktiv da hun, så vidt som det fremgik af den sidste annonce jeg så for hende, er i Thailand indtil omkring april.
Så er der 'Linda' som holder til i Bios Gård. Hendes annonce har ikke været aktiv i flere dage. Jeg mente først det var i februar hun ville holde ferie (i følge hendes annonce) men jeg kan huske forkert. 
Begge to hører til i den dyre ende og ingen af dem er nogle jeg gider spilde mine penge på. 

Vicky har jeg besøgt for et godt stykke tid siden. Hun lå også i den dyrere ende dengang. Dengang kunne man få FP hos hende, men det kan være det er taget af menuen. Jeg husker hende som værende lidt flommet, hvilket heller ikke ligefrem tiltaler mig, så det er heller ikke et sted jeg spilder mine penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 11 timer siden:

Så er der 'Linda' som holder til i Bios Gård. Hendes annonce har ikke været aktiv i flere dage. Jeg mente først det var i februar hun ville holde ferie (i følge hendes annonce) men jeg kan huske forkert. 

Jeg huskede rigtigt ... hendes annonce er på i dag:  Rejser på 14 dages vinterferiefra den2/2 er tilbageslut. Februar ,, tilbud 30 min massage m/hj 700 eller 60 min. b2b1500. Kr Silkeborg - Annoncelight

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 3 timer siden:

Ja, Linda. Jeg mente hun hed Lusy. I Bios gård. Efter min mening alt alt for dyr, og ikke rigtig et gensyn værd.

vicky og Ging Fa er det samme sted. Rigtig nok lidt blød i det, men flommet? Det synes jeg nu ikke. Hun er helt fin efter min smag. Ærgerligt at hun har haft FP på programmet og taget det af….Tror jeg spørger om det kan komme på tale næste gang… hun gnider fissen så meget op og ned af rouladen under b2b, at det kun er et spørgsmål om lige at styre lidt syd med kompasnålen i et øjeblik alligevel… ohoy Skipper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 8 timer siden:

Ja, Linda. Jeg mente hun hed Lusy. I Bios gård. Efter min mening alt alt for dyr, og ikke rigtig et gensyn værd.

vicky og Ging Fa er det samme sted. Rigtig nok lidt blød i det, men flommet? Det synes jeg nu ikke. Hun er helt fin efter min smag. Ærgerligt at hun har haft FP på programmet og taget det af….Tror jeg spørger om det kan komme på tale næste gang… hun gnider fissen så meget op og ned af rouladen under b2b, at det kun er et spørgsmål om lige at styre lidt syd med kompasnålen i et øjeblik alligevel… ohoy Skipper

Lindas største talent er grådighed ... 

Da jeg besøgte Vicky synes jeg hun var lidt flommet. Der var hun i hvert fald noget større end på billederne. Jeg kan huske at der på et tidspunkt var noget snak om problemer med naboerne, at der var mange der var sure over at have et bordel til nabo. Måske hun derfor har skruet lidt ned for 'charmen'? Jeg ved det ikke, men det er da et bud ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...