Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg er på ferie i det Sønderjyske der er godt nok forskel på priserne fra 300 til 500 kr. Jeg så at orkidé massage Tinglev skulle have 500 kr. For massage er det noget specielt man får. Det er ikke en pris for fatig folk. Så er det billigere i Åbenrå og Kruså der vil jeg køre hen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker umiddelbart at massagen til 500 foretages af en massøse, der ved noget om massage. Dem til 300 er formentligt ikke særligt dygtige massøser, men sikkert ganske ivrige for at sælge mere. Pøjpøj med dit valg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
wouldloveto skrev, for 32 minutter siden:

Jeg tænker umiddelbart at massagen til 500 foretages af en massøse, der ved noget om massage. Dem til 300 er formentligt ikke særligt dygtige massøser, men sikkert ganske ivrige for at sælge mere. Pøjpøj med dit valg

Det tror jeg ikke. 

De tager sikkert 500 kr fordi de i virkeligheden helst ikke vil give udelukkende massage. Og slet ikke til 300 kr. Der er ingen selvstændige der får noget ud af at få 300 kr for en times arbejde. De siger så 500 for i det mindste at få  en smule fortjeneste for en times arbejde. I virkeligheden ville de da hellere tjene 800-1500 på den time, ved at udvide massagen med ekstra ydelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende i Tinglev giver en blød massage -og sælger gerne ekstra også -der er bare moderne at sætte prisen til 500kr. -dem i Kruså skifter i mellem 400 til 500kr. måske efter hvor mange kunder de har -det er mange forskellige piger -og har flere gange fået en sædeles god massage der -og ekstra er også af svingende kvalitet... i Åbenrå er det flere steder -jeg ved ikke hvem der giver massage til 300kr. -det er vist år siden den pris;-) men du har nok været heldig...gg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Hende i Tinglev giver en blød massage -og sælger gerne ekstra også -der er bare moderne at sætte prisen til 500kr. -dem i Kruså skifter i mellem 400 til 500kr. måske efter hvor mange kunder de har -det er mange forskellige piger -og har flere gange fået en sædeles god massage der -og ekstra er også af svingende kvalitet... i Åbenrå er det flere steder -jeg ved ikke hvem der giver massage til 300kr. -det er vist år siden den pris;-) men du har nok været heldig...gg

Nej det er ikke år siden !  300 til 350 er meget normalt ved Lotus Thai massage i åbenrå , Kvaliteten er svingende , har erfaring der gennem de sidste 5 år når jeg er i DK.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 20 minutter siden:

Nej det er ikke år siden !  300 til 350 er meget normalt ved Lotus Thai massage i åbenrå , Kvaliteten er svingende , har erfaring der gennem de sidste 5 år når jeg er i DK.

 

-Tænkte det måtte være der -jeg har ikke været der i 2-3år -netop pga. "kvaliteten er så svingende"

Del dette indlæg


Link til indlæg
wouldloveto skrev, for 5 timer siden:

Jeg tænker umiddelbart at massagen til 500 foretages af en massøse, der ved noget om massage. Dem til 300 er formentligt ikke særligt dygtige massøser, men sikkert ganske ivrige for at sælge mere. Pøjpøj med dit valg

Hej jeg har aldrig fået dårlig massage til 300kr 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
tronheim skrev, for 12 timer siden:

Nej det er ikke år siden !  300 til 350 er meget normalt ved Lotus Thai massage i åbenrå , Kvaliteten er svingende , har erfaring der gennem de sidste 5 år når jeg er i DK.

Kan bekræfte

Besøger  stedet når jeg er i nærheden. 200 kr for 25min. Kvaliteten fremragende hver gang.

 

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 19 timer siden:

Hende i Tinglev giver en blød massage -og sælger gerne ekstra også -der er bare moderne at sætte prisen til 500kr. -dem i Kruså skifter i mellem 400 til 500kr. måske efter hvor mange kunder de har -det er mange forskellige piger -og har flere gange fået en sædeles god massage der -og ekstra er også af svingende kvalitet... i Åbenrå er det flere steder -jeg ved ikke hvem der giver massage til 300kr. -det er vist år siden den pris;-) men du har nok været heldig...gg

Hej jeg har været hos Tui thaimassage Åbenrå og det koster 300 kr får 1 time det er hård massage der er ingen sex der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...