Hop til indhold
Guest Ednukeroh

Alessia i Støvring

Recommended Posts

Guest Ednukeroh

Alessia i Støvring

I går besøgte jeg Alessia i Støvring efter at have læst anmeldelser om hendes gode service og skønne væsen. De er allesammen korrekte. Hun er sgu en fantastisk pige.

Jeg havde lidt svært ved at finde et spot i programmet hvor mulighed og alibi kunne gå op i en højere enhed. Men det lykkedes og det er jeg glad for. 

Jeg bestilte 45 min med mega og anal. Vi startede med et bad sammen og så gik vi over til selve akten. Dejligt bj med masser af variation. Så red hun mig i lidt tid, og gud hvor er hun stram. Det var lige ved at gå galt, men vi skiftede til anal i missionær. Og det blev kun endnu strammere. Det blev dog aldrig til mega, da jeg afsluttede analt. Og det var så dejligt da hun lige viklede benene omkring mig og trak mig helt ind til sig, så jeg kom helt i bund.

Så lå vi og smalltalkede lidt inden jeg tog en skyller og trak splitten. 

Sikke en dejlig pige og så har hun den sødeste accent. Hvis muligheden byder sig, så kommer jeg helt sikkert igen. Meget anbefalelsesværdig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er super dejlig, og nem at være sammen med. Troede dog at hun var "flyttet" til Skalborg, permanent, da hendes sidste annonce sagde det. 

Men nu er hun så åbenbart tilbage i Støvring, på det i øvrigt udmærkede sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 5 minutter siden:

Hun er super dejlig, og nem at være sammen med. Troede dog at hun var "flyttet" til Skalborg, permanent, da hendes sidste annonce sagde det. 

Men nu er hun så åbenbart tilbage i Støvring, på det i øvrigt udmærkede sted.

Er det på motellet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grenå skrev, for 7 timer siden:

Troede ikke hun var til analsex

Synes ikke jeg har læst det i hendes annonce før nu 

Der står analsex 500 kr - er hun rigtig tændt nyder hun det fuldt ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grenå skrev, den 11.9.2021 at 20:48:

Troede ikke hun var til analsex

Synes ikke jeg har læst det i hendes annonce før nu 

Hmm, jeg kan ikke huske at Alessia ikke har haft anal på kortet, eller ikke har haft det i sine annoncer, siden hun kom til DK første gang for nogle år siden, hvilket ikke mindst nordjyder med hang til sport-i-2'eren i ny og næ har nydt godt af. 
Så nye briller er måske det mest oplagte i dit tilfælde :-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, den 9.9.2021 at 01:19:

Yes

Tak for din  beretning  hvilket land er hun  mon  fra   vil hun selv  slikkes  ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan da kun give trådstarter ret. Var blevet lidt søndagsliderlig idag, så tog beslutning om og gå efter det sikre kendte valg og skrev til alessia.  Fik hurtig svar tilbage og afsted det gik.  P.g.a en spærret motorvej kunne jeg se jeg ikke kunne nå det til tiden, så sendte en besked om jeg ville blive forsinket, svar tilbage med det samme, no problem. Så ankommet 25 min for sent, men ingen sure miner . Faktisk blev det et møde over al forventning.  Der bliver ikke på noget tidspunkt kigget på uret, og både blow,  sexen, og slikke hende. Jamen alt er til perfektion.  Kommer jeg igen ? Ja 100 % sikkert. Her er der altid kvalitet. Og så er hun bare dejlig , både udseende og sind 

Del dette indlæg

Link til indlæg
grå skrev, for 18 timer siden:

Tak for din  beretning  hvilket land er hun  mon  fra   vil hun selv  slikkes  ??

Det vil hun helt sikkert - har selv været der :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 4 timer siden:

Det vil hun helt sikkert - har selv været der :)

hej Kingdane 

Var det på Shell du mødte hende vil hun ikke slikkes og er hun til piringsbondage det er jeg hvis hun tilbyder det Tak for det

Del dette indlæg

Link til indlæg
grå skrev, for 5 timer siden:

hej Kingdane 

Var det på Shell du mødte hende vil hun ikke slikkes og er hun til piringsbondage det er jeg hvis hun tilbyder det Tak for det

Som jeg lige skrev, så ja! Hun vil gerne slikkes - og ja, det er motellet tæt på Shell.

Del dette indlæg

Link til indlæg
grå skrev, for 22 timer siden:

hej Kingdane 

Jeg vil sige det sådan mht. om hun er med at at der slikkes ... et par gange burde jeg næsten have betalt ekstra anal for den del, uden at min pik iøvrigt har været indblandet i foretagenet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 6 timer siden:

Jeg vil sige det sådan mht. om hun er med at at der slikkes ... et par gange burde jeg næsten have betalt ekstra anal for den del, uden at min pik iøvrigt har været indblandet i foretagenet. 

Forstår ikke det du skriver var hun ulækker eller ?? Jeg elsker at slikke en kvinde til orgasme federe bliver det ikke at tilfredsstille en kvinde på den måde  

Del dette indlæg

Link til indlæg
grå skrev, 1 time siden:

Forstår ikke det du skriver var hun ulækker eller ?? Jeg elsker at slikke en kvinde til orgasme federe bliver det ikke at tilfredsstille en kvinde på den måde  

Øh, nej. Du kan læse mit indlæg således: Alessia har intet imod at man giver hende en ordentlig slikketur. Både her og der. Og at jeg hver gang har oplevet det som ualmindeligt lækkert. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er hun til GFE... tungekys mm ? Han kigget på hende længe men ikke rigtigt gjort noget ved det endnu... :-)

Redigeret af Xero

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ednukeroh
Xero skrev, for 4 timer siden:

Er hun til GFE... tungekys mm ? Han kigget på hende længe men ikke rigtigt gjort noget ved det endnu... :-)

Ja, jeg fik i hvert fald en meget kærlig behandling. Altså, det var ikke dybe tungekys, men der var tungekys. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alessia, godt treff.

Besøkte henne i forrige uke, meget hyggelig.

Bra sted med relativ diskre parkering, fint og rent rom med dusj.

Hun vasket meg slik jeg kunne slappe av med fransken.

Fantastiske pene pupper på henne.

Kom gjerne til Norge Alessia.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ednukeroh

Ja, hun er fantastisk. Jeg har besøgt hende én gang siden og det var endnu bedre end første gang. Jeg er lidt ærgerlig over hun er i Horsens de her dage. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MisterX

Ja, hun er en flot og kinky tøs, som er med på lidt af hvert. Jeg tarmskyllede hende og røvpulede hende bagefter. Det var frækt og "forbudt", at se en smuk pige presse vand ud af røven ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så Guys nu må jeg med i koret. Hvor kører det bare, aftale på SMS hurtigt overstået. Hun får da en til at slappe af så snart man træder ind af døren. Ikke længe før der kysses og det mærker virkelig som om hun mener det. Sikke skøn behandling med mund det var da som med en engel. Tror resten får ligge, men man bliver da absolut ikke smidt ud. Fantastisk oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...