Hop til indhold
Guest Maleren86

Thaimassage i Nyborg

Recommended Posts

Guest Maleren86

Opfølgning. Denne gang fik jeg en behandling af hendes lidt kraftigere søster.
Samme opskrift. Ingen hanky-panky. 400 kr. og thai musik-nummer på repeat. Tror jeg hørte det 10 gange på den lille time.

Kommer nok ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
latex skrev, den 21.9.2021 at 09:23:

Ja nu er lille Benni taget til Vejle og arbejde.. Hun er elles godt skåret ..

Lille Benni?.....

Hvem er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Efter en time hos http://kadanghawellness.dk/ gik jeg direkte videre hertil.

Nu er det blevet til en fantastisk god massage af den "største" af søstrene. Det kan hun altså bare. God massage med et hint af erotisk berøring undervejs. Ca. 45 minutter inde ser hun lidt frækt på en og siger "happy hand" ? You want?  og det vil man
Det kan hun også til UG.
Skulle jeg komme med en enkelt negativ kommentar er det at hele seancen altid foregår på nøjagtig samme måde.  Ikke at det er dårligt, men lidt variation kunne være godt.
Måske også trække HJ'et ud så det varer 3-4 minutter, med lidt drilleri undervej, i stedet for blot at afslutte det på de 30 sekunder jeg kan holde

Den samlede tid er der aldrig blevet snydt med.
400 kr for massagen - og så lægger jeg gerne 200 kr i 'drikkepenge'.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, 1 time siden:

Efter en time hos http://kadanghawellness.dk/ gik jeg direkte videre hertil.

Nu er det blevet til en fantastisk god massage af den "største" af søstrene. Det kan hun altså bare. God massage med et hint af erotisk berøring undervejs. Ca. 45 minutter inde ser hun lidt frækt på en og siger "happy hand" ? You want?  og det vil man
Det kan hun også til UG.
Skulle jeg komme med en enkelt negativ kommentar er det at hele seancen altid foregår på nøjagtig samme måde.  Ikke at det er dårligt, men lidt variation kunne være godt.
Måske også trække HJ'et ud så det varer 3-4 minutter, med lidt drilleri undervej, i stedet for blot at afslutte det på de 30 sekunder jeg kan holde

Den samlede tid er der aldrig blevet snydt med.
400 kr for massagen - og så lægger jeg gerne 200 kr i 'drikkepenge'.

 

Vi tilbyder ingen former for seksuelle ydelser.

Og så fik du et handjob?.... det lyder da som om politikken er lavet om, positivt!!!! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...