Hop til indhold

Hot Polish Girl i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende her: https://annoncelight.dk/profile/Hot+Polish+girl%2Cnew%2Csexy❤

Slank pige, kønt ansigt, naturlige bryster, masser af tatoveringer. Men ikke hende på billederne, så vidt jeg kan se. Jeg kom på grund af annoncens tekst om at hun dyrker masser af sport, og det kan da godt være, men det er altså ikke noget man umiddelbart kan mærke nogen steder. Hun er som sagt slank og pæn, men ingen fitnesspige.

Jeg fik et udmærket blæs uden gummi, og jeg var nær kommet dér: Det kunne hun altså godt finde ud af. Så sex i missionær og bagfra og det var det. Så bedre var oplevelsen altså heller ikke, for jeg kan ikke rigtigt huske mere. Udover at jeg tænkte, at jeg ikke kommer igen. 

Men det er måske bare mig.

Skrevet

havde en rigtig god oplevelse ved hende. fik alt det jeg ville har ved en gp. billederne er måske ikke af hende men stædig en rart flot kvinde. 

så hende kan i godt besøge. 

Skrevet

this does not change the fact that she is a thief, she steals the model's photos and may have big problems when this model will be informed about it. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.