Fatso 14 Skrevet 7. September, 2021 Er der nogen der har noget at berette om denne skønhed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fisk123 Skrevet 8. September, 2021 Fatso skrev, for 7 timer siden: Er der nogen der har noget at berette om denne skønhed? Nej, men har skrevet med hende. Tænker at tage et besøg i denne uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lckc 36 Skrevet 8. September, 2021 Spændende :) kom lige med en melding efter dit besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 408 Skrevet 8. September, 2021 1000.- for at slikke hende og give dig selv et håndjob 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fætter 44 Skrevet 8. September, 2021 Ej hun kan godt gi håndjobbet;) men fuck hvor gad jeg godt lave en tilsvarende annonce bare henvendt til kvinder ;D 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 8. September, 2021 PoulPik skrev, for 6 timer siden: 1000.- for at slikke hende og give dig selv et håndjob Er da et fund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fisk123 Skrevet 10. September, 2021 Hold jer væk. Hele kommunikationen med hende var så forvirrende og åndsvag, at det siger selv sig at man skal blive væk.. Besøgte hende for et par dage siden omkring kl. 20. Hun havde tydeligvis haft travlt, for hun lugtede af råddent fisk mellem benene. Hun er uforskammet og gør det 100% for pengene, selvom hun tydeligvis ikke har lyst til at sælge sex. Takkede pænt nej tak, og gik 1000 kr. fattigere, men en erfaring rigere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fatso 14 Skrevet 11. September, 2021 Fisk123 skrev, den 10.9.2021 at 08:40: Hele kommunikationen med hende var så forvirrende og åndsvag, at det siger selv sig at man skal blive væk.. Hun er uforskammet og gør det 100% for pengene, selvom hun tydeligvis ikke har lyst til at sælge sex. Jeg fik selv skrevet lidt med hende og der var noget der virkede suspect. Hvordan var hun uforskammet? Fik du hvad du kom for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fisk123 Skrevet 12. September, 2021 Fatso skrev, for 23 timer siden: Jeg fik selv skrevet lidt med hende og der var noget der virkede suspect. Hvordan var hun uforskammet? Fik du hvad du kom for? nej, hun lugtede så meget mellem benene at jeg blev nødt til at stoppe og gå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ragnarlothrokthelord 0 Skrevet 12. November, 2022 Guest Fisk123 skrev, den 10.9.2021 at 08:40: Hold jer væk. Hele kommunikationen med hende var så forvirrende og åndsvag, at det siger selv sig at man skal blive væk.. Besøgte hende for et par dage siden omkring kl. 20. Hun havde tydeligvis haft travlt, for hun lugtede af råddent fisk mellem benene. Hun er uforskammet og gør det 100% for pengene, selvom hun tydeligvis ikke har lyst til at sælge sex. Takkede pænt nej tak, og gik 1000 kr. fattigere, men en erfaring rigere. Nogen der har hendes telefon nr?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ragnarlothrokthelord 0 Skrevet 12. November, 2022 Nogen der har hendes nr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg