Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Århus, Jordbrovej/Lucernevej

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Den har vist et navn men jeg husker det ikke, men på hjørnet i kælderen. 
Ville besøge Nana https://annoncelight.dk/showad/320684 men hun svarede ikke telefonen. 


Kom så i tanke om at det var længe siden jeg havde besøgt hjørnet på Jordbrovej og Lucernevej. Jeg huskede det som et sted der var koldt. Bad, nå ja det er der da. :D

Pigen hed Jane dengang, og var sød, smuk og velformet. Hun hedder stadig Jane, hun er stadig smuk og velformet, men om hun stadig er sød ved jeg ikke. Hun mælede ikke et ord, men slog blot ud med hånden mod værelset skråt overfor indgangsdøren. 
Hun var iført et sød lille kjole agtig tingest. Der var pissekoldt i rummet. Sommervarmen var ikke nået derned, som jeg havde regnet med. 

En fejende håndbevægelse antydede at jeg skulle lægge mig. Jeg spurgte om hun ikke kunne tænde varmeblæseren som står ved sengen. Hun drejede rundt med et suk og hente et par store håndklæder som hun lagde over mig. 

Massagen var med meget hurtige og ikke dybe strøg, og intet blev pirret. Da jeg havde vendt mig om på skjoldet, tog hun fat i den lille elsker. Jeg sagde at der var nok ingen reaktion ar idag.  Det var der heller ikke og der kom der heller ikke, ud over en halvfed, som hun påstod var en stivert - hun taler meget fint dansk. En skam hun ikke taler lidt mere. Jeg var irriteret over kulden og hendes ligegyldige holdning. Det virkede som om hun slet ikke gad, men ok jeg skal jo lave noget for at tjene penge. 
Så jeg rejste mig og sagde tak for idag, men lånte det sære bad først. Hun ventede ved døren så hun kunne få den åbnet i en fart da jeg havde klædt mig på. 
En pæn pige som har været for længe i branchen. 

 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Minder lidt om Holger Danske, sidder i en kælder og siger ingenting. Du er sikker på adressen?

Man må da godt nok formode at hun er kørt træt i det. Jeg finder det selv meget tamt at tilbringe en time i tavshed, og så føle at et hvert forsøg løber ud i sandet. Det er også en af grundene til at piger der ikke taler dansk eller engelsk ikke står højt på min ønskeliste. Men der er måske også kunder der nyder en times ro under massagen og bare vil småblunde lidt.

Synd at du gik kold i kælderen, hun havde måske sparet kræfterne i kæberne til noget andet......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims

Det kan kun være følgende der omtales

Autchara Thaimassage
Jordbrovej 23
8200 Aarhus
Tlf.: 98765432

Jeg har aldrig oplevet sådan en modtagelse nogen steder. Butikker der modtager gæster er altid  imødekommende så mon ikke det afhænger af øjnene der ser og måske tidligere historik mellem personer spiller ind eller. 

Jeg ved det  ikke, men noget tyder på stærk antipati fra kvindens side. Mon der skete noget indledningsvis vi ikke fik at vide. Ofte opfatter thaier danskeres smarte bemærkninger som unødig brovtende og vulgære, har jeg fået fortalt mens jeg har fået massage.

At en thai, som er vokset op i et tropisk fugtig land, arbejder i kulden iflg. en dansker og ikke skruer op for varmen... hmmmmm.. På den anden side så er klinikken vendt mod kanterne Nord og Øst. Dermed ingen sol til at varme op.

Nogen der har gode oplevelser fra stedet eller er det bare ren elendighed?

Stedet har vist semiofficielt navnet Thaimassage 23

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...