Hop til indhold

stor gensyns glæde med søde charmerne Daria

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/269547

Vil lige fortælle lidt om en glædelig oplevelses med en af de mange søde piger.

der er her i øjeblikket. Havde lige noget ventetid i det nordjyske.

Til min fornøjelses så jeg Daria, var kommet tilbage til Danmark. Har besøgt hende i Århus.

Viste derfra at hun er en fantastisk pige. Men hun kunne sikkert ikke kende mig.

Fik lavet en aftale igen uden problemmer lige til. Ankom til stedet et ok sted lidt ud på landet.

Men som sidst rent og pænt ok sted syntes jeg.

Mødte så den  den søde charmerende Daria. Gensyns glæden virke stor, smilende og glad How are you.

Lidt small talk osv. så ellers igang med de 45 min, som bare går for hurtig med hende. Vil ikke gå i detaljer.

Man går bare ikke forgæves til den pige som også er en high class girl ang. udseende osv.

Helt sikker som sidst vil komme igen når muligheden er der. Kan ikke rose den pige nok. syntes hun er en stor personlighed.

Hun virker ikke til at være ligeglad med hendes kunder. syntes jeg er et stort plus.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.