Hop til indhold
Uncle-C

Kyiv Ukraine igen igen.

Recommended Posts

Nu syntes jeg lige at jeg vil dele en af mine mange oplevelser her i anmeldelserne.

Jeg kom sydfra efter lidt forretningsmøder, og besluttede at jeg ville ha noget ung-pige guf i Kyiv når jeg ankom.

Efter lidt gennemgang af : minuetbiz og relaxportal fik jeg kontakt på whatsapp med dem her. 'lamore'

Hun skrev at der var 3 piger på arbejde og sendte så fotos på whatsapp med priser og det hele.

Jeg var ikke længe om at komme afsted, og det var midt i centrum på independet square.Efter at have kontaktet at jeg stod på adressen, fik jeg kode og etage til lejligheden. Blev vist ind i en stor stue og sat i sofaen. Og ind trådte de 3 piger som jeg kunne vælge imellem. Guuuf - Det blev 'Vlada' 23 år og så nice at gnave i. Indlevende og liderlig våd. Efter hele turen rund på lagenet, 2 udløsninger en orgasme til hende og lidt snak, gik jeg ud på Kyiv´s gadeliv, og tænkte - hvad skal jeg i morgen ? WhatsApp nr. +380 99 441 8686 det er det link jeg har til jer gutter. Så må i få historien senere om hvad jeg lavede 'i morgen'

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg glæder mig til at høre fra dig og evt. Et link hvor jeg kan finde de søde pige/er du har mødt i Kiev. Jeg har selv været 3 gange i Kiev og har kun dejlig minder=) og kan finde på og tage til forlænget weekend ophold 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Where2 skrev, for 2 timer siden:

Hej, jeg glæder mig til at høre fra dig og evt. Et link hvor jeg kan finde de søde pige/er du har mødt i Kiev. Jeg har selv været 3 gange i Kiev og har kun dejlig minder=) og kan finde på og tage til forlænget weekend ophold 

Her har du et par link jeg bruger som regel.

https://minuet.biz/ukraine/en/

https://relaxportal.biz/

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, for 17 timer siden:

hvordan er priserne? holder annonce priser og har de 15 / 30 min også?

5 - 700 kr omregnet for 1 time. 

Det andet spørgsmål vil jeg ikke anbefale. 

Men jo . Det er muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uncle-C skrev, for 6 timer siden:

5 - 700 kr omregnet for 1 time. 

Det andet spørgsmål vil jeg ikke anbefale. 

Men jo . Det er muligt. 

Hvis jeg skulle underholde dem i en hel time, var det nok undertegnet der skulle ha betaling :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for nogle gode links.

Jeg står selv og skal til Kyiv her i midt oktober, så andre tips, tricks og gode råd vil blive taget imod med kyshånd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i Kiev, og det fungere sådan du møder en af taxa mænd som står (kan ikke huske navn) og han tager dig lejlighederne igennem også møder du pigerne, efter aftale så tager du tilbage til hotel og pigen møder op hos dig.

pris 1 time 700kr

Men nu er det sådan at der er ca. 5 piger på arbejde i forskellig lejligheder, men hvis du er alene så skal man være påpasselig :) 

I Spanien, var dernede 3 uger siden, i lejlighederne som er lovlig, har de ca. 15 piger som kommer forbi dig mens du sidder ved sofa og hilser på dig, du vælger pigen du ønsker, det koster 80 euro eller sådan noget, pigerne er alle mere eller mindre 20 år, flotte :)

I istanbul finder du dem på diskoteker og forventer 400 usd for en hel nat, en time koster 200 usd.

I finland hvor jeg er nu, tja det er lidt svært :P

 

Redigeret af letsgo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...