Hop til indhold
NoobGPexplorer

Kayly Vejle og et spørgsmål om massage i 2eren.

Recommended Posts

Efter lang tids fravær, fik jeg endelig mulighed for at besøge Kayly igen. 
 

https://annoncelight.dk/showad/180126

Bestilte en omgang fuld pakke startende ud med det kendte kongeblow med bolle-sut.  Derefter sex i et par stillinger. Gummi af og mere blow. 
 

Idet jeg godt kan lide det gør lidt ondt i bollerne, fandt hun på at binde dem op ligesom med et hårbånd. Så kunne de så hænge der fuldt opstrammet haha. 
 

Nå men så spurgte hun om jeg ville have en finger i røven hvilket jeg sagde ok til. Kayly er givetvis ganske erfaring i denne disciplin i modsætning til mig der er temmelig uerfaren. 
 

Hvorom alting synes jeg ikke jeg fik noget nydelse af det. Det var mere som om jeg skulle skide…. Kayly sagde jeg skulle prøve at slappe mere af men det var altså svært for mig. 
 

Således mit spørgsmål. Har i andre prøvet Kaylys analmassage og hvordan var det? Er der nogen der vil dele lidt erfaringer om hvorledes man skal gebærde sig? Kayly sagde man ville få en kraftig og langvarig orgasme og hvem vil ikke gerne have det. Jeg vil ihvertfald gerne prøve.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har desværre ikke prøvet Kayly idet jeg bor lidt langt fra Vejle men, hvis jeg kommer den vej, så er hun afgjort på listen.

Med hensyn til at nyde prostata massage så skal du sørge for, i god tid før besøget, at få dig tømt. Et par ture på toilettet og måske en udskylning så du er helt ren.

På den måde kan du bedre slappe af og nyde uden at tænke på hvad hendes finger måtte finde i dybet :)

Derudover rolig vejrtrækning og afslapning. Hvis du spænder i muskulaturen er det ikke så behageligt.

Endelig kan du øve lidt derhjemme så du vænner dig til følelsen. Køb en lille dildo eller buttplug, noget godt glidecreme der er beregnet til formålet og gå så forsigtigt til værks.

Det er ikke så svært når du først får det lært.

Af ren nysgerrighed: hvad tager Kayly for sådan en tur?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg rengør mig altid i røven da man jo aldrig helt kan vide hvad thaierne finder på. Jeg sagde dog, at jeg var usikker på om jeg var tilstrækkelig ren, men hun sagde at det havde hun helt styr på. 
 

Jeg må erkende jeg ikke er klar til at rende rundt med en buttplug derhjemme. :)

Jeg betalte 1.200. Jeg er usikker på hvor længe jeg var der. Nok lige knap en time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...