Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen.

 

Er der ikke en der kan hjælpe mig, har været i kontakt med jenny flere gange, men nu har jeg kommet til at slette hendes nummer.

LIDT OM JENY:

var tidligere på Jyllingevej, sammen med andre piger.

Lille nips omkring de 30

Laver en god pussyslide.

Har nu en anden adresse, måske er det hjemme privat i Brøndby 

 

Pleeeease hjælp med et nummer eller et link til denne skønne kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Jeg tror ikke du skal regne med at nogen ville udlevere et nummer til en her de ikke kender, skulle nogen have det.

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror ikke du skal regne med at nogen ville udlevere et nummer til en her de ikke kender, skulle nogen have det.

mvh

Hej Amatør.

Det er et godt argument, men så et link da.

Eller bare de første eller sidste 4 cifre i nummeret.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jenny fra Jyllingevej er stadig aktiv, men lidt mere on/off som hun lyster. Mig bekendt har hun heller ikke nogen aktiv annonce. Hun lever nok mere af de gamle faste kunder. 

Jeg modtog i sin tid en sms fra hende med hendes nye nummer, som jeg vil tro andre også kan have gjort, men jeg har ikke tænkt mig at oplyse det til nogen, heller ikke i en privat besked. Hun skiftede nummer af en eller flere årsager og nummeret er givet i fortrolighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 17 timer siden:

Jenny fra Jyllingevej er stadig aktiv, men lidt mere on/off som hun lyster. Mig bekendt har hun heller ikke nogen aktiv annonce. Hun lever nok mere af de gamle faste kunder. 

Jeg modtog i sin tid en sms fra hende med hendes nye nummer, som jeg vil tro andre også kan have gjort, men jeg har ikke tænkt mig at oplyse det til nogen, heller ikke i en privat besked. Hun skiftede nummer af en eller flere årsager og nummeret er givet i fortrolighed. 

Lige præcis, jeg har igså modtaget en sms fra hende, med hendes nye nunmer.

Skrev med hende i fredags og dum som jeg var slettede jeg vores sms tråd og dermed også nummeret.

Agurken hvis du har hendes nummer, kunne du så ikke sende hende en sms med mit nummer, og bede hende sende mig en sms??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Amalfi skrev, for 11 minutter siden:

Lige præcis, jeg har igså modtaget en sms fra hende, med hendes nye nunmer.

Skrev med hende i fredags og dum som jeg var slettede jeg vores sms tråd og dermed også nummeret.

Agurken hvis du har hendes nummer, kunne du så ikke sende hende en sms med mit nummer, og bede hende sende mig en sms??

Nej, jeg ønsker på ingen måde at være mellemmand.
Alt efter hvilken mobil udbyder du har, kan du sikkert se eller få en specifik udtrækning/oversigt af hvilke numre du har ringet eller sendt sms til.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 2 timer siden:

Nej, jeg ønsker på ingen måde at være mellemmand.
Alt efter hvilken mobil udbyder du har, kan du sikkert se eller få en specifik udtrækning/oversigt af hvilke numre du har ringet eller sendt sms til.

Så lykkedes det, tusind tak til Agurken, havde slet ikke overvejet at mit teleselskab lå inde med de data.

Der er kontakt og aftale på vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, den 7.9.2021 at 19:28:

Jenny fra Jyllingevej er stadig aktiv, men lidt mere on/off som hun lyster. Mig bekendt har hun heller ikke nogen aktiv annonce. Hun lever nok mere af de gamle faste kunder. 

Jeg modtog i sin tid en sms fra hende med hendes nye nummer, som jeg vil tro andre også kan have gjort, men jeg har ikke tænkt mig at oplyse det til nogen, heller ikke i en privat besked. Hun skiftede nummer af en eller flere årsager og nummeret er givet i fortrolighed. 

Jeg skrev med hende senest i februar, men har ikke siden modtaget en sms - så bare for om jeg lige så godt kan slå hende ud af hovedet: Det er senere end februar i år, at hun har skiftet nummer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Jeg skrev med hende senest i februar, men har ikke siden modtaget en sms - så bare for om jeg lige så godt kan slå hende ud af hovedet: Det er senere end februar i år, at hun har skiftet nummer?

Ja, jeg modtog sms fra hende ca. midt marts i år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...