Hop til indhold
mk1

White Orchid, Fredericia

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/326472

Norgesgade 16 - Sumas gamle lokaler.

 

Den gamle klinik i disse lokaler havde et elendigt ry, men for lidt tid siden dukkede en annonce op for en ny forretning i de samme lokaler. For et par dage siden tog jeg chancen og besøgte stedet.

 

Jeg havde ikke bestilt tid, men var heldig at komme til alligevel. Massøserne, der sad i lokalet passede med billederne på annoncen. Damen, der tod imod mig spurgte hvad jeg skulle have, og foreslog "Massage? God massage..." i et tonefald, der antydede, at ekstraydelser var på programmet.

 

Jeg bestilte en times massage, uden at give mig til at snakke om ekstra, og en af de to damer viste mig til et massagerum. Mens jeg klædte mig af, blev jeg bedt om at betale på forhånd - ikke en god start. Til gengæld generede det hende ikke det mindste, at jeg smed alt tøjet. Jeg fik ganske vist et "blufærdighedshåndklæde" over enden, men hun var nu ikke bange for at massere ballerne.

 

Massagen var hård og kompetent, men uden antydning af pirring. Jeg er for gammel til at blive stiv under massagen, hvis hun ikke gør noget for at friste, så da jeg vendte mig om, var der stadig ikke liv i banditten. Damen fortsatte massagen på forsiden, stadig uden pirring, men håndklædet kom aldrig på igen efter vending.

 

Resultatet blev en times veludført massage, som jeg gerne kommer igen for, men ingen ekstraydelser. Jeg ville ikke blive overrasket, hvis de tilbyder ekstra, men måske er det bare ikke i kataloget? Måske kommer tilbuddet først, hvis man selv tager initiativ?

 

Der står i annoncen: "Vi besvarer ikke anmodninger om sex". Det stod der ikke, da jeg besøgte dem. Der står også "tantramassage" blandt søgeordene nederst i annoncen. Det plejer at være kode for "ekstraydelser".

 

Massagen er aldeles godkendt, så kig derind, hvis det betyder noget for dig - og skriv gerne, hvis mere tilbydes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er tilsyneladende 2 klinikker  på stedet. White Orchid og Hot stone afspændingsmassage.

White Orchid er måske den dydige, og Hot stone massage yder måske mere, hun skriver i sin profil på AL at intimbehåring er trimmet. Så kan man spørge sig selv.

Hot stone har indgang både på hjørnet og via bagdøren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var forbi idag og fik 1times massage af 2 søde damer til 600kr og vil skyde på de er midt/sidst i 40erne begge to. massagen var noget af det bedste jeg har fået til dato og jeg har prøvet mange forskellige hænder. 

massagen var til den hårde side men min krop trængte virkelig også til det. 

Der var ikke skyggen af hentydninger til ekstra, tvært imod snakkede hun om at det kun var massage de tilbød, men at mange spurgte om ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars60 skrev, den 10.9.2021 at 17:14:

Der er tilsyneladende 2 klinikker  på stedet. White Orchid og Hot stone afspændingsmassage.

Hot Stone: https://annoncelight.dk/showad/319591

Var det ikke hende der havde hele stedet før? Så tror jeg bestemt der er mere at komme efter der, men en hurtig søgning på stedet i dette forum antyder at det næppe er pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims

Måske er White Orchid en front/alibi for  MMmassage. Det er åbenbart danskere og ikke thaier der står bag begge.

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...