Hop til indhold
Frækkert

Valg af pige - Kbh onsdag

Recommended Posts

Hej

Jeg har brug for lidt vejledning - står og har lidt til overs efter et besøg i Kbh onsdags og skal finde en lille forlystelse i mellemtiden.

Jeg har checket vagtplan på en række sider og umiddelbart er der 2 favoritter:

1. Emmalie fra romantica

2. Natasja fra club erotica

Er der nogle der har erfaringer med disse piger/steder?

Andre gode forslag er også velkomne, er til yngre slanke danske kvinder under etablerede forhold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Begge piger er søde. Jeg ville vælge Emmalie, hun er mere et lille nips end Natasja. Romantica er ikke byens lækreste sted, men det er da "etablerede forhold", som du siger ;-)

Er det i dag eller næste onsdag? Hvis det er i dag, og det ikke skal være de helt små nips, så ville jeg checke om Nikita har tid ude i Sexyclub. Men hun er der ikke næste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Tak for input indtil videre- Flere tips/anmeldelser er stadigt velkomne, da jeg endnu ikke har bestemt mig

Begge piger er søde. Jeg ville vælge Emmalie, hun er mere et lille nips end Natasja. .

Har du prøvet hende, hvordan er servicen/sexen og gør billederne hende retfærdighed?

Er det i dag eller næste onsdag? Hvis det er i dag, og det ikke skal være de helt små nips, så ville jeg checke om Nikita har tid ude i Sexyclub. Men hun er der ikke næste uge.

Det er næste onsdag - så Nikita er desværre ikke en mulighed, hun har længe stået på ønskelisten :)

Tjaah Mercedes Manifique kunne også være en mulighed

Absolut også fristende også en rigtig frækkert - men patterne ser lidt falske ud? :(

Igen mange tak for hjælpen - Lover der kommer en fyldig anmeldelse efter besøget *SF*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke prøvet Emmalie, men har set hende dernede. Og ærgret mig godt og grundigt over at det ikke var hende jeg havde aftale med ;-)

Hun er lækker - men meget ungpige slank. INGEN bryster. Billederne passer meget godt, selvom man ikke rigtigt kan se på billederne hvor lille hun er i virkeligheden. Hun vimsede forbi uden hæle, og så er hun godt nok en sød lille sag. Virkede frisk og naturlig. Hverken for genert eller rockercool, hvis du forstår.

Mercedes' bryster er flotte, og godt lavet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...