Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved, der er et par ældre anmelder af Cattleya, men en dugfrisk kommer her. Link til profil: https://annoncelight.dk/showad/321092 

Det er uden sammenligning den bedste oplevelse, jeg har haft - en af dem, som man håber på at støde ind i. Hun er på alle måder så sød og imødekommende og helt nede på jorden, så man næsten bliver blæst bagover. Hun er meget smuk og velskabt og uden kunstige tilsætningsstoffer. En ting som også tiltaler mig er hendes hygiejne og personlige pleje. Super lækker hud og flot make-up og meget velplejede hænder og fødder. Kort sagt virker det som om, at hun gør sig ekstra umage.

Jeg havde bestilt en runde med "rigtige" kys, og det fortrød jeg ikke. Det var virkelig GFE i min verden. Sex-delen vil jeg ikke komme nærmere ind på, det var absolut i den høje ende.

Stedet er pænt nemt at komme til. Hun taler super godt engelsk og er meget snaksaglig, intelligent og nysgerrig.

Det er nok et rent 12-tal, så snyd ikke dig selv for et besøg, hvis du går med de tanker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ligner nu mest en i mine øjne der ikke har fået noget at spise den sidste måneds tid, men sådan er vi jo forskellige, de må gerne veje over 50 kg.... men heller ikke for meget i den anden ende, men der er der sikkert også nogen der foretrækker..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, for 1 time siden:

Hun ligner nu mest en i mine øjne der ikke har fået noget at spise den sidste måneds tid, men sådan er vi jo forskellige, de må gerne veje over 50 kg.... men heller ikke for meget i den anden ende, men der er der sikkert også nogen der foretrækker..

 

At du helst vil have en småtyk pige, har da intet med denne anmeldelse at gøre.

hun ser da super sprød og lækker ud, ville også gerne forbi, dog syntes jeg det bliver lige dyrt nok med kys og sf som ekstra

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, for 1 time siden:

Hun ligner nu mest en i mine øjne der ikke har fået noget at spise den sidste måneds tid, men sådan er vi jo forskellige, de må gerne veje over 50 kg.... men heller ikke for meget i den anden ende, men der er der sikkert også nogen der foretrækker..

 

Hvorfor kommentere billeder af nogen du ikke bryder dig om.

 

Synes sku det er dårlig stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheM skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved, der er et par ældre anmelder af Cattleya, men en dugfrisk kommer her. Link til profil: https://annoncelight.dk/showad/321092 

Det er uden sammenligning den bedste oplevelse, jeg har haft - en af dem, som man håber på at støde ind i. Hun er på alle måder så sød og imødekommende og helt nede på jorden, så man næsten bliver blæst bagover. Hun er meget smuk og velskabt og uden kunstige tilsætningsstoffer. En ting som også tiltaler mig er hendes hygiejne og personlige pleje. Super lækker hud og flot make-up og meget velplejede hænder og fødder. Kort sagt virker det som om, at hun gør sig ekstra umage.

Jeg havde bestilt en runde med "rigtige" kys, og det fortrød jeg ikke. Det var virkelig GFE i min verden. Sex-delen vil jeg ikke komme nærmere ind på, det var absolut i den høje ende.

Stedet er pænt nemt at komme til. Hun taler super godt engelsk og er meget snaksaglig, intelligent og nysgerrig.

Det er nok et rent 12-tal, så snyd ikke dig selv for et besøg, hvis du går med de tanker.

 

Kan kun give dig ret. Besøgte hende da hun var i Fredericia og en af de absolut sødeste piger jeg har besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheM skrev, den 7.9.2021 at 10:18:

Jeg ved, der er et par ældre anmelder af Cattleya, men en dugfrisk kommer her. Link til profil: https://annoncelight.dk/showad/321092 

Det er uden sammenligning den bedste oplevelse, jeg har haft - en af dem, som man håber på at støde ind i. Hun er på alle måder så sød og imødekommende og helt nede på jorden, så man næsten bliver blæst bagover. Hun er meget smuk og velskabt og uden kunstige tilsætningsstoffer. En ting som også tiltaler mig er hendes hygiejne og personlige pleje. Super lækker hud og flot make-up og meget velplejede hænder og fødder. Kort sagt virker det som om, at hun gør sig ekstra umage.

Jeg havde bestilt en runde med "rigtige" kys, og det fortrød jeg ikke. Det var virkelig GFE i min verden. Sex-delen vil jeg ikke komme nærmere ind på, det var absolut i den høje ende.

Stedet er pænt nemt at komme til. Hun taler super godt engelsk og er meget snaksaglig, intelligent og nysgerrig.

Det er nok et rent 12-tal, så snyd ikke dig selv for et besøg, hvis du går med de tanker.

 

Hvorhenne holder hun til? I annoncen står der Holsted, men dit indlæg er under Fyn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 2 timer siden:

Hvorhenne holder hun til? I annoncen står der Holsted, men dit indlæg er under Fyn. 

Hun holder selvfølgelig til der hvor hendes annonce siger ;)

Men hun var tidligere i Odense,
da hun ligesom størstedelen af pigerne veksler mellem flere byer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop besøgt...Sød, Smuk og Serviceminded og sjældent har jeg haft så dårlig kemi med et andet menneske...Kan ikke engang finde ud af om det var mig eller hende for jeg tror bare vi var seksuelt inkompatible og det hele blev en mærkelig omgang...Sutter godt, sexer godt og alligevel går jeg derfra med en mærkelig følelse...For at være ærlig tænkte jeg på et andet menneske da jeg kom og det fortjener hun overhovedet ikke:rolleyes: Vi passede bare overhovedet ikke sammen..Håber andre får en bedre oplevelse...Men for mig bliver det ikke en gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, den 25.2.2022 at 20:16:

Netop besøgt...Sød, Smuk og Serviceminded og sjældent har jeg haft så dårlig kemi med et andet menneske...Kan ikke engang finde ud af om det var mig eller hende for jeg tror bare vi var seksuelt inkompatible og det hele blev en mærkelig omgang...Sutter godt, sexer godt og alligevel går jeg derfra med en mærkelig følelse...For at være ærlig tænkte jeg på et andet menneske da jeg kom og det fortjener hun overhovedet ikke:rolleyes: Vi passede bare overhovedet ikke sammen..Håber andre får en bedre oplevelse...Men for mig bliver det ikke en gentagelse.

Det er jeg ked af at høre, For i min verden har jeg aldrig haft og mødt en der er lige så perfekt som hende

med det hele.

Har efterhånden mødt hende mange gange. Snakket og skrevet en del med hende.

Som jeg i sin tid skrev i en anmeldesen. 

Tro ikke det kun blive bedre blandt mange "kendte" søde dejlig piger. 

Lige indtil den første gang, jeg var på besøg hos cattleya. Hun er en famtastisk vidunderlig Pige ;-) 

Den mand der finder hende, bliver en heldig Mand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øbo skrev, den 7.9.2021 at 12:47:

Hvorfor kommentere billeder af nogen du ikke bryder dig om.

 

Synes sku det er dårlig stil.

Ja det er dårlig stil, men det er mere måden han skriver det på. Vi udtrykker jo alle vore præferencer og det er egentlig ok. Hvis jeg gør noget lign. er det fordi jeg syntes pigen har noget og at anmeldelsen er god, men må så tilføje "men desværre er ikke helt vild med plastik,  hun er for stor, for tynd" eller andet som gør at man er ked af at man ikke skal have trådstarters gode oplevelse. 

Men må indrømme jeg har også lavet en dum kommentar engang, da jeg kritiserede CIM, fordi jeg syntes det er klamt. Men det var i den grad skidt af mig at kommentere på den måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil gerne give mit besyv med her - Jeg besøgte hende i Aalborg og må sige at jeg er basket til dørs. Hun er f..... bare en lækker, ung, glad pige uden dikkedarer og finurligheder. Og så er hun indlevende og ikke sart med hvad hun tilbyder. Hun går glad til opgaven og - ja så er hun bare det man "gik efter" i sine unge dage.

Så glæder mig til hun lander i Nordjylland igen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, den 4.3.2022 at 19:50:

Det har jeg så til gengæld efterspurgt, og jeg kan love dig, at hun er vild med at dominere en mand. Jeg har besøgt hende 4 gange og vi har gang i en masse dominerende rollespil, med hende som den dominerende. Hun er virkelig fræk. 
 

Hun reklamerer ikke så meget for det, men jeg skrev til hende en dag sidste år med en fantasi. Den var hun med på, og så skal jeg lovet for at hun har “ejet” mig lige siden og vi bygger lidt på hver gang vi ses. 
 

Personligt synes jeg det er frækkere, at blive domineret af en almindelig pige fremfor en domina, men nu er jeg også kun til “soft” dominans og verbal dominans og det mestrer Cattleya. 

Fra en tidligere tråd der efterspurgte strap-on og dominans. Har personligt prøvet at få en tur med dildo af Cattleya, og det var en fræk oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige kommet hjem fra et dejligt genbesøg hos Cattleya.

Da jeg har anmeldt hende tidligere, var der ikke grund til at skrive igen.
Men på turen hjem ombestemte jeg mig, for Cattleya er en fantastisk dejlig, slank og helt naturlig lækker pige.
Hendes annonce stemmer 100%, og det er der ikke mange piger, der kan prale med.
Det er helt forfriskende ikke at skulle opremse diverse negative forhold, for der var ingen.

God sex er en gave fra Gud, og Cattleya er englen, som bringer den til Odense.

Mit tip er: Besøg hende og vær respektfuld, så får du helt sikkert din del af gaven.
Det fik jeg i hvert fald, og tak for det Cattleya.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mulig kunde skrev, for 3 timer siden:

Nogle der ved om hun har en mand eller om det ikke er noget man skal tag hensyn til osv og henses alder kan ikk få billeder og tekst til og passe 

Hvad mener du helt præcist?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mulig kunde skrev, for 3 timer siden:

Nogle der ved om hun har en mand eller om det ikke er noget man skal tag hensyn til osv og henses alder kan ikk få billeder og tekst til og passe 

Om hun har en mand?.......Vil du da fri til hende?:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mulig kunde skrev, for 12 timer siden:

Nogle der ved om hun har en mand eller om det ikke er noget man skal tag hensyn til osv og henses alder kan ikk få billeder og tekst til og passe 

Måske er det billedet med strap-on der forvirrer. Jeg kan forsikre dig om, at hun ikke er en mand (om hun har en ved jeg ikke). Men hendes billeder er noget af det mest vellignende og up to date jeg har oplevet i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mulig kunde skrev, den 6.7.2022 at 09:07:

Nogle der ved om hun har en mand eller om det ikke er noget man skal tag hensyn til osv og henses alder kan ikk få billeder og tekst til og passe 

Du kan være helt rolig, Cattleya, er en af de absolut sødeste piger i denne Branche. Er helt klart blevet min absolut fortrukken pige.

Som lange skriver, alder og billeder er så meget hende. Der er bestemt ikke noget at tage hensyn til, Andet at behandle hende ordentlig.

Læs hendes anmeldelser, En Pige som hende fortjener virkelig den ros, Har besøgt hende rigtig mange gang efterhånden. hvad der er atypisk mig.

Da jeg syntes det var sjover at prøve forskellige piger. Men når du møder cattleya er du ikke tvivl om hun er noget helt speciel.

Men desværre gået på ferie. vil ønske dig held og lykke med et besøg hos hende, når hun er tilbage.

Hvordan kan du tro hun er en mand ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TT123 skrev, den 11.7.2022 at 10:01:

Du kan være helt rolig, Cattleya, er en af de absolut sødeste piger i denne Branche. Er helt klart blevet min absolut fortrukken pige.

Som lange skriver, alder og billeder er så meget hende. Der er bestemt ikke noget at tage hensyn til, Andet at behandle hende ordentlig.

Læs hendes anmeldelser, En Pige som hende fortjener virkelig den ros, Har besøgt hende rigtig mange gang efterhånden. hvad der er atypisk mig.

Da jeg syntes det var sjover at prøve forskellige piger. Men når du møder cattleya er du ikke tvivl om hun er noget helt speciel.

Men desværre gået på ferie. vil ønske dig held og lykke med et besøg hos hende, når hun er tilbage.

Hvorfor spørger du om hun har en Mand ?

Hvis hun har er det så verdens heldigste mand ;-)

 

Redigeret af TT123
svarer forkert på første indlæg,som så ikke kan slettes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...