Hop til indhold
Stonehenge

SugarDating.dk - sølle funktionalitet?

Recommended Posts

Jeg har sat mig for at afprøve Sugardating, og har meldt mig på SugarDating.dk. Det så mere pris-rimeligt ud en SugarDaters.com

Men sitet er godt nok langsomt og har ikke særligt imponerende filtreringsmuligheder. Savner måske især filter på hvornår en SB sidst har været aktiv på sitet. Overser jeg noget? 
 

Uden grovsortering kan man dælme sende mange chats ud i intetheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny startegi
Stonehenge skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har sat mig for at afprøve Sugardating, og har meldt mig på SugarDating.dk. Det så mere pris-rimeligt ud en SugarDaters.com

Men sitet er godt nok langsomt og har ikke særligt imponerende filtreringsmuligheder. Savner måske især filter på hvornår en SB sidst har været aktiv på sitet. Overser jeg noget? 
 

Uden grovsortering kan man dælme sende mange chats ud i intetheden.

tror sugardaters er meget bedre, det bruger jeg kun og oplever ingen problemer, hverken med teknikken eller score de små babes ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny startegi skrev, for 19 timer siden:

tror sugardaters er meget bedre, det bruger jeg kun og oplever ingen problemer, hverken med teknikken eller score de små babes ;-) 

Helt enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stonehenge skrev, for 19 timer siden:

Jeg har sat mig for at afprøve Sugardating, og har meldt mig på SugarDating.dk. Det så mere pris-rimeligt ud en SugarDaters.com

Men sitet er godt nok langsomt og har ikke særligt imponerende filtreringsmuligheder. Savner måske især filter på hvornår en SB sidst har været aktiv på sitet. Overser jeg noget? 
 

Uden grovsortering kan man dælme sende mange chats ud i intetheden.

Det site er mig bekendt ikke aktivt, tror ikke det vedligeholdes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deres betalingsløsning var desværre aktiv, og afmelding gemt grundigt væk og med mere en fem bekræftelses tryk for at komme gennem. 
Til fremtidig reference giver jeg en status her i næste måned om betalingstræk så også stopper.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stonehenge skrev, for 2 timer siden:

Deres betalingsløsning var desværre aktiv, og afmelding gemt grundigt væk og med mere en fem bekræftelses tryk for at komme gennem. 
Til fremtidig reference giver jeg en status her i næste måned om betalingstræk så også stopper.

Jeg har haft Ca 10 forskellige profiler på sugardaters over årene. Kun da jeg oprettede den første profil for vel 8 år siden var automatisk forlængelse slået til. Alle de andre gange har sitet husket det og jeg oprettes hver gang uden automatisk forlængelse. Det er forøvrigt ret nemt at finde.

Meget man man sige om sugardaters men sitet virker fint selv der ikke findes en moderne app, og der er ikke noget lusk som det ses på visse andre datingsites. Derimod kniber det efterhånden med at finde seriøse brugere så man en gang imellem kan blive i tvivl om man skal fortsætte. Men det er jo ikke sites skyld!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny startegi skrev, den 6.9.2021 at 17:09:

tror sugardaters er meget bedre, det bruger jeg kun og oplever ingen problemer, hverken med teknikken eller score de små babes ;-) 

Sugardaters er da vildt langsomt og har stort set ingen funktionalitet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny startegi
Den grå skrev, for 1 minut siden:

Sugardaters er da vildt langsomt og har stort set ingen funktionalitet

Hvordan vildt langsomt oplever du det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været en kort tur forbi sugardating.dk igen. Det er stadig meget langsomt - efter et klik på kan jeg nå at tælle til 5, nogle gange 9. Især, hvis man skifter via en af hovedoverskrifterne, f.eks. hvis man står i "lounge" og klikker "mit sted". Andet eksempel - ved login tager det 5-6 sek. at komme ind på sitet.

Dårlig funktionalitet fører til færre aktive profiler, så på den måde tænker jeg at sitet en indflydelse/påvirkning.

To vigtige funktioner, som mangler på sugerdating.dk (i fald nogen fra sugardating.dk læser med og ønsker at forbedre sitet):
1) Information om, hvornår en bruger sidst har været aktiv inklusiv mulighed for at filtrere på f.eks. aktiv den seneste uge/måned. Det ville hjælpe meget på at sortere fra i de mange inaktive profiler.
2) Når man fra en søgning klikker på en profil, så bør der inde fra den profil være mulighed for at gå direkte til næste profil i søgning uden at skulle retur til søgeresultatet først.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny startegi skrev, den 23.9.2021 at 18:24:

Hvordan vildt langsomt oplever du det ? 

Det tager meget lang tid (adskillige sekunder) at lave en søgning, selvom siden skriver, at den kun finder i underkanten af 1000 resultater ud af noget, som ikke kan være mange hundrede tusinde..
Det tager lige så lang tid at komme tilbage til samme søgeresultat, når jeg har kigget på en profil.
Søgeresultatet ændrer sig, mens jeg bladrer ned, hvilket indikerer, at det slet ikke burde tage tid at søge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stonehenge skrev, den 23.9.2021 at 12:01:

Deres betalingsløsning var desværre aktiv, og afmelding gemt grundigt væk og med mere en fem bekræftelses tryk for at komme gennem. 
Til fremtidig reference giver jeg en status her i næste måned om betalingstræk så også stopper.

Betalingstræk stoppede som det skulle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...