Hop til indhold

Mali i Herlev

Featured Replies

Skrevet

Hej alle.

Jeg har igen besøgt Mali Herlev Hovedgade 60. Hun er super dejlig, og sød, altid smilende og imødekommende. Taler super godt dansk og så giver hun en virkelig god massage. Hun kan mange tekniker og har man/du problemer med kroppen ved hun lige, hvordan det gøres godt igen. Malis priser er helt i bund, så det næsten er pinligt, men du får valuta for alle pengene.

Stor anbefaling herfra 

Skrevet
Zoro1 skrev, for 50 minutter siden:

Hej alle.

Jeg har igen besøgt Mali Herlev Hovedgade 60.

hvor annoncerer hun?

Skrevet

Hvordan er hendes ekstra ydelser? Jeg tænker pris og om hun også er god til håndjob og evt sex? 

Skrevet
Jogge skrev, for 11 timer siden:

Hvordan er hendes ekstra ydelser? Jeg tænker pris og om hun også er god til håndjob og evt sex? 

Det tilbyder Mali intet af. Mali er kun til massage, hvilket hun nu også er rigtig god til. 

Skrevet
Agurken skrev, 1 time siden:

Det tilbyder Mali intet af. Mali er kun til massage, hvilket hun nu også er rigtig god til. 

Mon ikke der er mulighed når hun viser,  et godt nok sløret billede hvor hun er i bad 

Skrevet
John6valby skrev, for 1 time siden:

Mon ikke der er mulighed når hun viser,  et godt nok sløret billede hvor hun er i bad 

Nej det tror jeg ikke, men du er velkommen til at prøve. Men hvis man er til god massage, går man ikke galt i byen. 

Skrevet
Agurken skrev, for 3 timer siden:

Alt er nu muligt med hende, hj+bj fås bedre, fp er ret godt, priser er normale.

Men hun overlader ofte ydelserne til de andre hvis ikke hun er tiltrukket.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.