Hop til indhold
mut

Hvor er Nana/Mona fra Jailak

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Jeg spurgte om det samme for et stykke tid siden, og fik at vide at en havde set/besøgt hende ved Puangmalai i Teglværksgade. Jeg har ikke kunnet få dette verificeret, og heller ikke set hende den ene gang det er lykkedes mig at  opnå kontakt ved at ringe på døren. Jeg har heller ikke hørt om andre der har været heldige. 
Men hun må jo være et sted i byen, eller måske en af de andre byer i nærheden? 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

For få dage siden kunne man træffe hende på dette nummer, under navnet Nana. Telefon 91199925

Lokationen var en kendt klinik på Frederiksbjerg.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havede også hørt hun var på  Puangmalai har været  der 3 gange uden at møde hende. Så havde lidt  opgivet.

Men det nye bud skal undersøges i morgen, savner hendes massage og søde smil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
TYR1975 skrev, for 28 minutter siden:

Jeg havede også hørt hun var på  Puangmalai har været  der 3 gange uden at møde hende. Så havde lidt  opgivet.

Men det nye bud skal undersøges i morgen, savner hendes massage og søde smil

https://annoncelight.dk/showad/326961;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jævnfør det link som Århuselsker har lagt op, vil jeg blot bekræfte at Nana/Mona befinder sig på Chr. Kiers Plads 6, hvor hun angiveligt vil være at træffe fremover.

Hendes service lader ikke meget tilbage at ønske…..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam

For et par måneder siden besøgte jeg Puangmalai i Teglværksgade og blev serviceret af Nana, hun nævnte at hun også arbejdede hos Chaba.

Jeg tror der er et samarbejde mellem de to klinikker. Deres annoncer på Al ligner hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...