Hop til indhold

Hailey Østerbro

Featured Replies

Skrevet

Sjovt, at hun holder en avis i hånden og har den liggende foran sig på nogle af billederne - man kan faktisk bare ikke se klart om det er en dansk avis - hun har ikke fanget pointen med at have en avis på billedet. Men billederne er helt sikkert taget i en dansk bolig.

Annonceteksten lader også til at være uigennemtænkt - sikkert kopieret fra en anden. Hun skriver:

Check my giving / receiving services list!

Men der er ingen liste over services i teksten ... Faktisk står der ikke et eneste ord om, hvad hun faktisk tilbyder, bortset fra at hun ikke tilbyder sex uden kondom (som de fleste andre heller ikke gør, så tak for info) - nå ja og rene håndklælder og mundskyl. I betragtning af den lange tekst og de relativt fordringsfulde krav hun har til, hvad man som kunde skal være klar til at oplyse hende, så afskrev jeg hende selv - laaang tekst fra hende uden den mest basale information, koblet med høje krav til kunders henvendelse er en advarselslampe for mig. Men hun ser jo godt ud, så hvis andre orker besværet med at få basale informationer ud af hende, så hører jeg også gerne.

(Den positive vinkel er, at hun næppe har en professionel alfons til at hjælpe med forretningen)

Redigeret af Advarsel

Skrevet
  • Author

I have been trying to get in contact but no answer :/

Skrevet

Efter min mening lidt forceret service og for meget fokus på rengøring under akten..

Måske blot manglende kemi.

Skrevet

Ingen synlige bryster på billederne pt. Maser af push up. Lover ikke godt at hun ikke tør vise dem.

Men hendes evt. hjælpere har nok modargumenter klar ;)

Skrevet
Aandersen skrev, for 4 timer siden:

Efter min mening lidt forceret service og for meget fokus på rengøring under akten..

Måske blot manglende kemi.

Hvordan er hendes bryster? Og kysser hun? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.