Oesen 4 Skrevet 5. September, 2021 (edited) https://annoncelight.dk/showad/326416 den har smukke og utrolige frække kvinde havde jeg den udsøgte fornøjelse af og besøge ida! lige fra jeg trådte ind af døren var hun på og med hendes utrolige smukke og sexy krop nuppede hun sig op og ned af mig og tændte mig lige fra starten af! helt uden pis! hun er dø lækker og utrolig naturlig og lige til! hun er virkelig den type kvinder der kan ruinere en fuld stædigt for har man først fået smag for hende kan man ikke få nok!!!! lige kort om hvad vi lavede, jeg som person nyder mest af og måtte slikke og få lov at tilfredsstille en kvinde, det giver mig en mindst lige så stor tilfredsstillelse som selveste sex parten, så som sagt så gjort, jeg fik lov til og slikke hende, alt hvad den kunne tåle, og fjernede alle hæmningerne og gave sig 100% med i det så da hun kom pressede hun hindes dejlige velsmagende fisse helt ind i munden på mig nærmest så jeg også fik glæde af hendes orgasme, og dermed selv kunne smage ægtheden af at hun kom. hun giver sig fuld ud, selvfølgelig er der nogen små ting man skal respekter, hos hinde, hun er som så mange andre ikke så vild med at skal ha stoppet andres finger op i hendes skede, forståligt nok! men det mangles heller ikke for så kommer hun bare selv ind i billede og hjælper til!!! hvad mere kan jeg tilføre end hun er super skøn og pisse fræk, jow hun passer selvfølgelig tiden, men ikke som så mange andre, tiden fik lov og gå over, så selv der havde hun forsat go tid! hun er den første jeg personligt nogen siden har lavt et indslag om trods jeg har nydt godt af mange af jeres indslag og oplevelser gennem tiden med de forskellige piger, men hun er virkelig alle pengene værd og bestemt meget værne dannende, man kan simpel hen ikke få nok af hende, så bestemt skal jeg forbi hende igen en dag, og ærligt talt, så er jeg sikker på hvis i beslutter jer for et besøg hos hende fortryder i det bestemt ikke!!!! jeg har lavt en link til hende i mit opslag, håber det er iorden, for som sagt det her er det første opslag jeg nogen sinden har lavt. Redigeret 6. September, 2021 af Keeper Billeder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oesen 4 Skrevet 5. September, 2021 og i ørigt billederne taler sand,de er nærmest en underdrivelse af hvad man ren faktisk møder for ikke nok er hun den som er på billederne, men hun udstråler også en skønhed og en sexappeal som umuligt kan fanges på billederne, den skal opleves! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductor 94 Skrevet 5. September, 2021 Sorry men det stinker af reklame Andre ikke nyoprettede bruger der har mødt hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 5. September, 2021 Seductor skrev, for 7 minutter siden: Sorry men det stinker af reklame Andre ikke nyoprettede bruger der har mødt hende? Jo den er da god nok Eller.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Fuckabout 143 Skrevet 6. September, 2021 Lidt interessant at se en profil som er blevet oprettet for 3 år siden, men som først nu bliver aktive. Jeg synes der her for nylig var en ligene tilfælde. Det virker meget gennemtænkt hvis man skulle have oprettet profiler for at ville bruge dem i ude i fremtiden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnebent1 247 Skrevet 6. September, 2021 Seductor skrev, for 9 timer siden: Sorry men det stinker af reklame Andre ikke nyoprettede bruger der har mødt hende? Ja jeg har også besøgt hende. Hun er mega mega sød og dejlig. Men folk vil alligevel nok tro min kommentar også er reklame. Det sker jo hver gang man som ny bruger kommer med en anmeldelse herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 6. September, 2021 pacer skrev, for 10 timer siden: Jo den er da god nok Eller.... Jeg er usikker på linket - er der genbrug af billeder derfra? Jeg spørger, fordi jeg ikke har bladret alle twitterposts igennem, men umiddelbart har kvinden på Twitter nogle tato's som hende i annoncen ikke har. Det kan der være mange forklaringer, inkl. at billederne i annoncen er ændret efter din post? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnebent1 247 Skrevet 6. September, 2021 Hende på billedet fra Twitter er ikke Paula. Men Paula er rigtig dejlig og smuk. Hun er fra Portugal. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 6. September, 2021 (edited) Advarsel skrev, for 2 timer siden: Jeg er usikker på linket - er der genbrug af billeder derfra? Jeg spørger, fordi jeg ikke har bladret alle twitterposts igennem, men umiddelbart har kvinden på Twitter nogle tato's som hende i annoncen ikke har. Det kan der være mange forklaringer, inkl. at billederne i annoncen er ændret efter din post? Det foto i den hvide sag er brugt i annoncen. Så i alt fald ét billede er fake og snyd, det er nok for mig. PS det foto er naturligvis slettet fra annoncen nu Redigeret 6. September, 2021 af pacer 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vpower007 1 Skrevet 6. September, 2021 (edited) Jeg har også været der, diskret sted i Gevninge, hun er god nok, oprindelige fra Brasilien. Så hun ser petit ud men det er hun ikke - en ægte latina . Tante kys og lidt papir servietter , lidt bollerrie og lidt olie snasks Massage. Ok lettede. ps. hun meget bange for at men skubber den i numsehul, det tænder hun ikke på. Tænder men på latinoer er det et godt bud. Redigeret 6. September, 2021 af Vpower007 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnebent1 247 Skrevet 7. September, 2021 Til mig sagde hun at hun var fra Portugal. Men havde boet i Brasilien i 6 år fordi hun havde været gift med en mand i Brasilien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg