Devildriver 26 Skrevet 5. September, 2021 Vil lige ligge en lille anmeldelse op på hende her. https://annoncelight.dk/showad/268168 Hun var nem at komme i kontakt med og det er også hende som er på billederne. Så ophører alt godt også derefter. Jeg kom ny vasket ,men fik besked på at gå ud og vaske mine hænder, det har jeg alligevel aldrig blevet bedt om før. Hun virkede lettere irriteret, men jeg satsede på det gik over. Inden betalingen var der nærmest ingen grænser for hvad jeg måtte ,men da betalingen faldt kostede alt ekstra. Årh nej, tænkte jeg. Jeg blev hurtig færdig og forlod stedet så hurtigt jeg kunne. Jeg har døbt hende isdronningen Så er i advaret ️ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 132 Skrevet 5. September, 2021 Kan tilslutte mig denne anmeldelse , intet sigende og kedelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasper00102 48 Skrevet 5. September, 2021 (edited) Wow, tror at jeg springer over , havde ellers overvejet at give hende et besøg Redigeret 5. September, 2021 af kasper00102 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakashi9000 28 Skrevet 6. September, 2021 Øv, hun er nemlig en jeg ville mødes med i weekenden. Så bliver det sgu Morena Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg