Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

En lille Trolle sværm

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

I et stykke tid er der med jævne mellemrum dukket profiler op som konstant efterspørger LINK!!!   PRIS!!!  De kritiserer anmeldelser for manglende information, er meget personlige i deres argumentation. I det hele taget er de meget kritiske overfor alle, og opfører sig  som små politibetjente. 
Sjovt nok er der aldrig nogen af dem der skriver en anmeldelse af et besøg hos en af pigerne. Og lige netop dette, at skrive anmeldelser, er jo dette forums DNA. 

Så hvorfor bliver disse profiler ved med at dukke op? 

Ud fra deres skrivemåde og ordvalg er det jo ikke tvivl om at det er de samme få personer som konstant laver nye profiler. Enkelte er endda så udspekulerede at de laver en profil, som først tages i brug efter et godt stykke tid. 
Jeg skriver lidt til dem af og til. Ikke fordi det nytter noget, men mere fordi jeg gerne vil beskæftige dem lidt, nu de ikke er mand nok til at få besøgt nogle piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

I et stykke tid er der med jævne mellemrum dukket profiler op som konstant efterspørger LINK!!!   PRIS!!!  De kritiserer anmeldelser for manglende information, er meget personlige i deres argumentation. I det hele taget er de meget kritiske overfor alle, og opfører sig  som små politibetjente. 
Sjovt nok er der aldrig nogen af dem der skriver en anmeldelse af et besøg hos en af pigerne. Og lige netop dette, at skrive anmeldelser, er jo dette forums DNA. 

Så hvorfor bliver disse profiler ved med at dukke op? 

Ud fra deres skrivemåde og ordvalg er det jo ikke tvivl om at det er de samme få personer som konstant laver nye profiler. Enkelte er endda så udspekulerede at de laver en profil, som først tages i brug efter et godt stykke tid. 
Jeg skriver lidt til dem af og til. Ikke fordi det nytter noget, men mere fordi jeg gerne vil beskæftige dem lidt, nu de ikke er mand nok til at få besøgt nogle piger. 

flere garvede medlemmer herinde kommenterer aldrig på en pige eller har besøgt en, men hygger sig med at poste nyt om "branchen" - alt for få anmeldelser og førstehåndsberetninger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, dem ser vi ret ofte... Men vi kan jo bare skynde os videre til noget mere brugbart... Jeg har bestemt også fået et par mindre lødige spørgsmål til en anmeldelse, men jeg erkender da også at alle anmeldelser har mangler.. Jeg har det sådan at hvis nogen kan bruge det jeg skriver, er det godt - og kan de ikke, lever jeg fint med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims

Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

overfor alle, og opfører sig  som små politibetjente. 

Overdriver måske min betydning men min anmeldelser af afsporingen af denne tråd (se nedenunder= er nok årsagen til kommentaren om politibetjente. Vær nu lidt mindre følsom når du nu så tit er efter andre.

Et forum har ingen DNA. Formålet med forum er debat og diversitet. Det drejer sig jo ikke om at være  i et ekko-kammer hvor alle mener det samme og nogle få er konger og kan lide at gøre som de vil.

Kan du pege på nogle af dine brugbare anmeldelser, da jeg ikke er stødt på eller erindrer en eneste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Chock Dims skrev, for 3 minutter siden:

Kan du pege på nogle af dine brugbare anmeldelser, da jeg ikke er stødt på eller erindrer en eneste.

Så er du blind. 
Nå jeg har heller ikke kunnet se en eneste fra dig. Link!

Chock Dims skrev, for 5 minutter siden:

Et forum har ingen DNA

Jo det har - i denne sammenhæng kan DNA oversættes til formål/kendetegnet ved. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Så er du blind. 
Nå jeg har heller ikke kunnet se en eneste fra dig. Link!

Vægten er på brugbare.

Jeg varmer op til snesevis anmeldelser. Hver eneste et mesterværk. Du venter bare så kommer de.

Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Jo det har - i denne sammenhæng kan DNA oversættes til formål/kendetegnet ved.

Troede det havde noget at gøre med arvelige  og faste egenskaber.  Dette forum er ligenu under forandring - bare observer moderatorerne ændrede opførsel. Det ved du vist godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Chock Dims skrev, for 3 minutter siden:

Jeg varmer op til snesevis anmeldelser. Hver eneste et mesterværk. Du venter bare så kommer de.

Jamen så venter jeg - og vil så  vurdere om de er brugbare :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...