Hop til indhold
Mons65

Asian Star, Adelgade og Smallegade

Recommended Posts

Har tilmeldt mig klinikkens nyhedsbrev efter et besøg på klinikken i Smallegade. Så får man et ekstra godt tilbud hver måned.

Nu er lokalerne i Smallegade meget små og mørke, så der ønskede jeg ikke at komme igen, selv om massagen var OK. Men så overtog Asian Star Laawadee i Adelgade. Efter et par ture forbi for at vurdere lokalerne ude fra, og da juli måneds tilbud var 2 timers Asian Star mix til k. 500, besluttede jeg mig for at aflægge et besøg.

Jeg blev vist ind i et dejligt, stort og lyst lokale. Og sikke en gang massage. Der blev rigtigt gået til den lige fra top til tå. Da massøren, som var en rigtig søg og pæn pige medio 30, kunne konstatere ved min jammer og klag, at mine zoneterapi punkter under fødderne ikke havde det godt, fik de en god og kompetent behandling.

Under massagen var der ikke antydning af noget ekstra. Men da tiden var næsten udløbet, spurgte jeg til HJ, hvilket pigen sagde ja til. Og var massagen hård og effektiv, var HJ engleblidt og også effektivt.

Efter massagen blev der serveret kaffe, og der var tid til lidt small talk, hvor jeg kunne konstatere at pigen så endnu bedre ud, end ved første øjekast. Desværre fik jeg ikke spurgt om navn.

Jeg kommer helt sikkert igen.

Dejligt at der nu findes 2 steder i Hovedstaden, hvor det er muligt at få et rigtig god massage. At der begge steder også er mulighed for et rigtigt godt HJ, gør ikke et besøg mindre attraktivt.

Mons65

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...