Hop til indhold

Andrea Herlev

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Er der virkelig ingen der kender hende ?

Skrevet
luckyone skrev, den 5.9.2021 at 00:44:

Er hun et besøg vær ? hvordan passer billederne ?

Andrea Herlev

Jeg kender hende fra tidligere. 

Det er hende på billederne. Men vær opmærksom på at pris og kvalitet hænger sammen. 

Hun er lidt buttet og hun giver et dårligt blæs i mine øjne. Forhuden blev revet tilbage og var ikke specielt rart.

Grunden til mine besøg var at hun havde mælk i brysterne.

Jeg har anmeldt hende tidligere. Søg på Barbie og baby og vidst også Barbara. 

Jeg kommer kun igen hvis hun får fyldt mælk i jungerne igen. :D

Skrevet

Jeg kender hende også for en del år siden. Dårlig knald, andet kan jeg ikke sige.

Lever sig overhovedet ikke ind i det, er som en lolita dukke. Men desværre er der jo også dem der tænder på det.

Skrevet
Muggi skrev, for 2 timer siden:

Jeg kender hende også for en del år siden. Dårlig knald, andet kan jeg ikke sige.

Lever sig overhovedet ikke ind i det, er som en lolita dukke. Men desværre er der jo også dem der tænder på det.

Haha, havde selv den opfattelse, men tænkte det nok mest bare var mig.

Var jo ikke fordi at hun lå og kiggede væk da han modtog den i missionæren. Tværtimod lå hun bare og gloede på en en uden nogen indlevelse. Faktisk som du skriver a la en lolita dukke.
GFE er det bestemt ikke. Men heldigvis for det, for hun havde bestemt ikke frisk ånde i nogen af enderne.
Men bliver hun gravid igen og får fyldt batterierne, så kommer jeg jo desværre nok tilbage et par måneder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.