gøffe 230 Skrevet 4. September, 2021 Hejsa, JA ny bruger ignorer eller hop videre i teksten, jeg er bestemt ikke ny herinde første GP var for 10-15 år siden og desværre brugte jeg ikke forum den gang hvilket kunne have sparet lidt km. men wtf. 2 gang hun er blevet besøgt lidt tilfældigt for jeg kunne faktisk ikke huske hende fra billederne men beskrivelser og anmeldelser herinde lokkede igen og tlf afslørede tidligere historik jeg burde sikkert være blevet hjemme nu min ryg var lettere fucked men den fik chancen score hvis man kan gøre det op i numre: stedet : 8-9 ikke rigtig diskret men det ligger lige i udkanten af by-området dog er der mindst en nabo med fuld oversigt over grunden Daria nok mellem 8-9 ikke perfekt men rigtig lækkert Daria udseende +10 nok nærmere 12 Stramhed nok kun 7 sorry min diller er ikke verdens største nok mest gennemsnitlig indlevelse og nærvær +9 oplevelse som helhed 8-9 pas på tid : lidt irriterende men mere end første gang i maj, denne gang ca. 50 min og tiden var gået okay 110% for indsatsen for min korpus var bare ikke til og være den vildt aktive så kun skulle yder hele tiden i den time vi havde aftalt så 8 i score kys og BJ 8-9 ikke jeg nogensinde kan få udløsning ved BJ men det var okay tak for endnu en lækker time 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 435 Skrevet 4. September, 2021 gøffe skrev, for 44 minutter siden: Hejsa, JA ny bruger ignorer eller hop videre i teksten, jeg er bestemt ikke ny herinde første GP var for 10-15 år siden og desværre brugte jeg ikke forum den gang hvilket kunne have sparet lidt km. men wtf. 2 gang hun er blevet besøgt lidt tilfældigt for jeg kunne faktisk ikke huske hende fra billederne men beskrivelser og anmeldelser herinde lokkede igen og tlf afslørede tidligere historik jeg burde sikkert være blevet hjemme nu min ryg var lettere fucked men den fik chancen score hvis man kan gøre det op i numre: stedet : 8-9 ikke rigtig diskret men det ligger lige i udkanten af by-området dog er der mindst en nabo med fuld oversigt over grunden Daria nok mellem 8-9 ikke perfekt men rigtig lækkert Daria udseende +10 nok nærmere 12 Stramhed nok kun 7 sorry min diller er ikke verdens største nok mest gennemsnitlig indlevelse og nærvær +9 oplevelse som helhed 8-9 pas på tid : lidt irriterende men mere end første gang i maj, denne gang ca. 50 min og tiden var gået okay 110% for indsatsen for min korpus var bare ikke til og være den vildt aktive så kun skulle yder hele tiden i den time vi havde aftalt så 8 i score kys og BJ 8-9 ikke jeg nogensinde kan få udløsning ved BJ men det var okay tak for endnu en lækker time Jeg har besøgt Daria mange gange hun er en lækker pige må kun sige hun bliver bedre for vær gang hun er i Esbjerg vi kender hinanden rigtig godt hun ved hvad jeg elsker og jeg ved hvad hun elsker tror der er mange som giver mig ret i det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 4. September, 2021 (edited) gøffe skrev, for 55 minutter siden: Hejsa, JA ny bruger ignorer eller hop videre i teksten, jeg er bestemt ikke ny herinde første GP var for 10-15 år siden og desværre brugte jeg ikke forum den gang hvilket kunne have sparet lidt km. men wtf. 2 gang hun er blevet besøgt lidt tilfældigt for jeg kunne faktisk ikke huske hende fra billederne men beskrivelser og anmeldelser herinde lokkede igen og tlf afslørede tidligere historik jeg burde sikkert være blevet hjemme nu min ryg var lettere fucked men den fik chancen score hvis man kan gøre det op i numre: stedet : 8-9 ikke rigtig diskret men det ligger lige i udkanten af by-området dog er der mindst en nabo med fuld oversigt over grunden Daria nok mellem 8-9 ikke perfekt men rigtig lækkert Daria udseende +10 nok nærmere 12 Stramhed nok kun 7 sorry min diller er ikke verdens største nok mest gennemsnitlig indlevelse og nærvær +9 oplevelse som helhed 8-9 pas på tid : lidt irriterende men mere end første gang i maj, denne gang ca. 50 min og tiden var gået okay 110% for indsatsen for min korpus var bare ikke til og være den vildt aktive så kun skulle yder hele tiden i den time vi havde aftalt så 8 i score kys og BJ 8-9 ikke jeg nogensinde kan få udløsning ved BJ men det var okay tak for endnu en lækker time Takker for en fin beskrivelse. Jeg var lige ved at besøge hende i dag, både pga af hendes annonce og beskrivelser fra flere af de andre steder hun har været, inkl. Esbjerg. Jeg fandt dog på noget andet, fordi jeg er lidt skeptisk over for at skulle besøge hende i et for mig ukendt hus på landet (som jeg har rimeligt blandede erfaringer med). Men er det OK - altså ikke noget faldefærdigt bras ? Redigeret 4. September, 2021 af autobahn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 230 Skrevet 5. September, 2021 bestemt ikke huset er stort set nyrenoveret udenfor kunne det godt trænge til lidt jævning af indkørsel osv men rimelig god stand, det var mit første besøg på det sted så positiv overrasket 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 230 Skrevet 5. September, 2021 Vestjyde skrev, for 5 minutter siden: Link ? https://annoncelight.dk/showad/269547 sorry det burde selvfølgelig have være med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bangkokfun 18 Skrevet 9. September, 2021 Ved hvad pigen elsker !!!!...Come on....Jeg kender pigen gennem flere år....Hun elsker dine penge og ved hvad hun skal gøre for at overbevise dig så du kommer igen. ...Professionel og sød hele vejen igennem. Men havde hun pengene ville hun hellere være i Rumænien hos sin familie end at ligge og knalde med mange mænd..... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 202 Skrevet 9. September, 2021 autobahn skrev, den 4.9.2021 at 21:21: Jeg var lige ved at besøge hende i dag, både pga af hendes annonce og beskrivelser fra flere af de andre steder hun har været, inkl. Esbjerg. Jeg fandt dog på noget andet, fordi jeg er lidt skeptisk over for at skulle besøge hende i et for mig ukendt hus på landet (som jeg har rimeligt blandede erfaringer med). Men er det OK - altså ikke noget faldefærdigt bras ? Udefra ser det ud som mange øde "lysthuse" på landet, men blev glædelig overrasket - indenfor var det lyst og moderniseret , så standarden indenfor er i den bedre halvdel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 9. September, 2021 (edited) bangkokfun skrev, for 10 timer siden: Ved hvad pigen elsker !!!!...Come on....Jeg kender pigen gennem flere år....Hun elsker dine penge og ved hvad hun skal gøre for at overbevise dig så du kommer igen. ...Professionel og sød hele vejen igennem. Men havde hun pengene ville hun hellere være i <xxx> hos sin familie end at ligge og knalde med mange mænd..... Var der nogen grund til at du skulle dele med internettet hvor hun kommer fra? Det er ikke noget hun selv oplyser i sine annoncer. Mange GPere har rimeligt gode grund til at holde deres hjemland fortroligt, jeg kender adskillige GPere fra præcis dette land, som faktisk er ret kede af at man deler det offentligt. Redigeret 9. September, 2021 af autobahn 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freeman 191 Skrevet 9. September, 2021 (edited) bangkokfun skrev, for 11 timer siden: Ved hvad pigen elsker !!!!...Come on....Jeg kender pigen gennem flere år....Hun elsker dine penge og ved hvad hun skal gøre for at overbevise dig så du kommer igen. ...Professionel og sød hele vejen igennem. Men havde hun pengene ville hun hellere være i xxxxxxxxx hos sin familie end at ligge og knalde med mange mænd..... Lyder til hun giver super god service det er til at blive helt af Redigeret 9. September, 2021 af freeman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 9. September, 2021 autobahn skrev, 1 time siden: Var der nogen grund til at du skulle dele med internettet hvor hun kommer fra? Det er ikke noget hun selv oplyser i sine annoncer. Mange GPere har rimeligt gode grund til at holde deres hjemland fortroligt, jeg kender adskillige GPere fra præcis dette land, som faktisk er ret kede af at man deler det offentligt. Tilgengæld er der rigtig mange mænd på sitet som er vild glade for at være tilstede og ytre deres viden om Gp uanset hvor vidt det skader Eg længe leve, sådan er det bare herinde, beklager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 230 Skrevet 10. September, 2021 (edited) bangkokfun skrev, for 18 timer siden: Ved hvad pigen elsker !!!!...Come on....Jeg kender pigen gennem flere år....Hun elsker dine penge og ved hvad hun skal gøre for at overbevise dig så du kommer igen. ...Professionel og sød hele vejen igennem. Men havde hun pengene ville hun hellere være i Rumænien hos sin familie end at ligge og knalde med mange mænd..... det er sgu lidt naivt og tro dette ikke er tilfældet for 99,99% af alle GP, men du er da velkommen til og henvise til gode links hvor hun gør det kun fordi hun kan lide din p.. hun var så venlig og forevise corona pas men derfor behøver man jo ikke nævne de oplysninger der er derpå Redigeret 10. September, 2021 af gøffe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 117 Skrevet 10. September, 2021 bangkokfun skrev, for 9 timer siden: Ved hvad pigen elsker !!!!...Come on....Jeg kender pigen gennem flere år....Hun elsker dine penge og ved hvad hun skal gøre for at overbevise dig så du kommer igen. ...Professionel og sød hele vejen igennem. Men havde hun pengene ville hun hellere være i Rumænien hos sin familie end at ligge og knalde med mange mænd..... Come on den her forstår jeg ikke i det her forum. Hvorfor kommer du sådan et sted ?? Hvad havde du regnet med ?Om hun er dansker, polak eller hvad nu. Er vi enig om det et job, hvem er ikke intresseret i at tjene penge på det man laver. Havde jeg penge nok lavede jeg hellere ikke det jeg gør. Desuden siger du kender hende gennem flere år, hvorfor er du så blevet ved med at komme, da der er mange andre. Tror ikke hun har tvunget dig til at komme. Det vel normalt at være gode ved folk om det er det ene eller andet man laver. Med hensyn til familien. Tror jeg faktisk ikke hun har stiften familie endnu. Hvis hun havde var det da også forståeligt hun hellere vil det. Arbejde også engang i Norge, for at arbejde, men vil da hellere lave noget andet. Men nu hvor tingene er sådan kan man jo lige så godt gør det bedst og få det bedste ud af det. Vil faktisk håbe der var flere af hendes type i det job. Da ikke noget mere træls at havde besøgt en man følger sig snydt bagefter. Det gør du bestemt ikke med hende. Hun er hellere ikke nogen Fake profil. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tiramisu 8 Skrevet 20. September, 2021 bangkokfun skrev, den 9.9.2021 at 11:29: Ved hvad pigen elsker !!!!...Come on....Jeg kender pigen gennem flere år....Hun elsker dine penge og ved hvad hun skal gøre for at overbevise dig så du kommer igen. ...Professionel og sød hele vejen igennem. Men havde hun pengene ville hun hellere være i Rumænien hos sin familie end at ligge og knalde med mange mænd..... Hvor har du al den viden fra om de forskellige steder og piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 426 Skrevet 20. September, 2021 Linket er allerede dødt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 230 Skrevet 20. September, 2021 kingdane68 skrev, for 4 timer siden: Linket er allerede dødt hun er vel rejst hjem igen for denne gang jeg tror ikke de udenlandske piger er her så mange uger ad gangen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 426 Skrevet 20. September, 2021 gøffe skrev, for 4 timer siden: hun er vel rejst hjem igen for denne gang jeg tror ikke de udenlandske piger er her så mange uger ad gangen Du har nok ret, men det er meget forskelligt. Nogen af dem er her nærmest permanent, og andre kun på gennemrejse :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg