Mariagerfjord 16 Skrevet 4. September, 2021 Kan ikke rigtig finde noget om denne spinkle skønhed. Hvad siger panelet ?? Afsted eller find en anden ?? Hvordan er service og kvalitet. Er hun nærværende. Og må man røre hende eller er det mere maskinsex https://annoncelight.dk/showad/269547 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JPSartre 29 Skrevet 4. September, 2021 Hun linker selv til et væld af anmeldelser i annoncen. Har du overset dem, eller savner du en dugfrisk anmeldelse? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mariagerfjord 16 Skrevet 4. September, 2021 Vil gerne høre erfaringer fra for nylig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 4. September, 2021 Hey Jeg var forbi hende for nyligt (ca. 1 måned siden) der virkede hun træt og slidt - hvilket hun også gjorde mig opmærksom på. Har tidligere været ved hende hvor det var en super oplevelse. Seneste besøg bar lidt præg af rutine og bliver nok ikke til en gentagelse fra min side. -lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 4. September, 2021 var forbi hende i dag, 2 besøg sidste gang var i Århus hun er rigtig sød og pæn kan sagtens anbefales stedet er faktisk rigtig fint, langt fra standarden generelt lige i udkanten af en mindre by i området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg