Hop til indhold
Guest Brug Min Q Aalborg

24-årige Line besøger Video6's dark room i Aalborg søndag d. 05.09.21 kl. 13.00

Recommended Posts

Guest Brug Min Q Aalborg

*** Kun mænd på 35 år eller ældre har interesse! ***

Line er studerende og er som de fleste andre piger på sin alder - dog lige med undtagelse af, at hun tænder vildt på at blive brugt grundigt af modne mænd og sluge deres sperm.

Det koster 80 kr. for entré i Video6 og adressen er Fyensgade 62, 9000, Aalborg. Med i entréprisen medfølger 1 stk gummi. Arrangementet er ellers gratis at deltage i.

Hvad skal der ske:

Når Line er gået ind i dark room og har sat sig på briksen er der frit lejde til at omringe, befamle, kysse, mundkneppe, bolle og bruge hende som I ønsker.

Hun tænder på mænd der tager initiativ og får hende godt brugt.

Få hende ned at ligge og begynd at bolle hende.

Kvælertag og fiksering af hænder er tilladt dog uden at det bliver for hårdt. Der var mange om buddet sidst, så brug ventetiden på at holde hende fast imens andre bruger hende. Hjælp hinanden.

Sprøjt hende i munden.

Hvorfor dark room?

Det er mørkt og derfor kan man slappe bedre af. Det er varmt og frækt og en mere sanselig oplevelse.

Krav for at deltage:

35 år eller ældre.

Heteroseksuel.

Velsoigneret, rask og med pli.

Vigtigt at du tænder på gangbangs.

Der bruges gummi ved samleje, som du selv medbringer.

Analsex ok - dog skal bruges glidecreme og der skal skiftes gummi, hvis man skifter hul.

Minimal snak.

Om Line:

Dansk.

24 år.

Ikke-ryger.

178 cm.

75 kg ca.

Brunette.

Feminin.

"Naboens datter".

Gode faste nødder.

Tilmelding:

Tilmeld dig ved at sende en personlig besked eller ved at synes godt om opslaget. Vi vil gerne have et estimat på, hvad der kan forventes.

Der var mange om buddet sidste gang, men hav tålmodighed og du får din tur.

Ses vi?

Del gerne opslaget andre relevante steder.

2.JPG

4.JPG

Redigeret af Brug Min Q Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv så lige på den eneste søndag i lange tider hvor jeg ikke kan grundet konfirmation ( Ikke mig der skal Konfirmeres )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu spørger jeg dumt men er siden her ikke for køb og salg? Syntes at jeres set up er pisse frækt men høre den til herinde?

Tænker også at det er et godt boost for klubben da det tiltrækker mange mænd = ekstra indtægt til klubben . 

Og lad os lige slå fast. Jeg er ikke misundelig . Vil heller knalde og få penge samtidig .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zar skrev, for 25 minutter siden:

Denne side er vel for Sex Events. Regner da dette event for at være et sådant !

Jo måske men der gøres jo reklame flere steder på nettet hvor der IKKE må reklameres for penge og sexarbejde, så mistanken om at det er med henblik på at klubben får et større flow er der. Det syntes jeg er en grim tanke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MisterX
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Nu spørger jeg dumt men er siden her ikke for køb og salg? Syntes at jeres set up er pisse frækt men høre den til herinde?

Tænker også at det er et godt boost for klubben da det tiltrækker mange mænd = ekstra indtægt til klubben . 

Og lad os lige slå fast. Jeg er ikke misundelig . Vil heller knalde og få penge samtidig .

Pas nu bare din egen butik og bland dig udenom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MisterX skrev, for 24 minutter siden:

Pas nu bare din egen butik og bland dig udenom.

Det må du lige uddybe lidt bedre. Vil du svare det samme hvis jeg var en mand?

Jeg tror at det der kommer ud af deres set up er at de andres kvindelig bruger af klubben på et tidspunkt bliver væk fra klubben . Så kan stedet godt dreje nøglen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MisterX
Frodige Ida skrev, for 16 minutter siden:

Det må du lige uddybe lidt bedre. Vil du svare det samme hvis jeg var en mand?

Jeg tror at det der kommer ud af deres set up er at de andres kvindelig bruger af klubben på et tidspunkt bliver væk fra klubben . Så kan stedet godt dreje nøglen. 

Det skal du slet ikke bryde din lille hjerne med. Det er fuldstændig op til ejeren ,at vurdere. Desuden kan jeg ikke se, hvad der er, at uddybe. Hvor svært kan det være, at forstå. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MisterX skrev, for 2 timer siden:

Det skal du slet ikke bryde din lille hjerne med. Det er fuldstændig op til ejeren ,at vurdere. Desuden kan jeg ikke se, hvad der er, at uddybe. Hvor svært kan det være, at forstå. 

Du er da utrolig nedladende at høre  på. Du trænger vist til et knald. Du var måske ikke en af de heldige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 20 minutter siden:

Du er da utrolig nedladende at høre  på. Du trænger vist til et knald. Du var måske ikke en af de heldige. 

Ida har skisme nosser ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Der er ingen i skrivende stund, der har været den heldige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 7 timer siden:

Hvis du mener, at den ikke hører hjemme her bør du anmelde det til #Administrator teamet. At blande sig i tråden er afsporing.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...