Hop til indhold

LUA - BRAZILIAN GIRL

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Lua, som er en sød og dejlig kvinde. Jeg havde bestilt 30 minutter, hvilket jeg normalt gør. Da jeg ankom, tog jeg et hurtigt bad, og gik derefter ind på værelset hvor hun stod klar. Vi begyndte at kysse helt vildt (masser af tunge). Derefter lagde jeg mig ned på sengen, hvor hun gav mig et frækt pussy slide uden kondom. Det blev nu tid til et rigtig godt økoblow med spyt og deepthroat - Hun fik mig dybt ned i halsen, mens hun holdt øjenkontakt og smilede på en fræk måde (hun kom ikke helt til bunds, da jeg er større end gennemsnittet) 

Da jeg er bootyman og det blev tid til sex, tog jeg hende først i doggy også ned på maven i pronebone. Hun fortalte mig, at det var vildt dejligt og hun gerne ville have lov til at knep mig :lol: "I wanna fuck the shit out of you" sagde hun... Så vi skiftede over til en reverse cowgirl, hvor hun twerkede helt vildt på min pik... Det var fandme et dejligt syn - Hendes røv bouncer helt vildt :P Og jeg fik endda lov til at spank hende. 

Vi afsluttede i en missionær, som hun i øvrigt elsker "I love being able to see your sexy body and look straight into your eyes" ... Her kyssede vi igen og det var vildt dejligt, hvilket resulterede til udløsning. 

Overall så vil jeg personligt selv give hende en 10/10 - Da vi havde en rigtig god kemi :wub:

Gentagelse?? 100%

Redigeret af Jan137

Skrevet

Hun er så fantastisk, bare kommet til Danmark for at stryge direkte ind som absolut etter og der skal faktisk en hel del til...!

Redigeret af Hulbror

Skrevet

Har luret på hende flere gange det kunne være man skulle booke et besøg. :x

hun lyder som et spændende bekendtskab. :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.