Saxo 120 Skrevet 3. September, 2021 (edited) Så blev der mulighed for, at nyde Jennifer Romantica en time i Gladsaxe. Hun tog imod i døren iført fritidstøj, med kys og kram. På værelset med trappen op til sengen smed jeg tøjet på stolen, mens Jennifer smuttede ud og skiftede til den lille sorte body stocking. Der blev bredt et blødt tæppe over sengen, inden vi besteg trappen til hyggeplatformen. Body stockingen røg hurtigt en tur på gulvet, så der kunne komme gang i at nyde den lille kvinde. Hun blev vælten om på ryggen, og så blev der kysset, hvorefter jeg bevægede mig over brysterne, maven og ned mellem hendes lår og slikkede missen, mens hun kælede for lillemanden med hånden. Så om på maven med hende, så jeg kunne nusse og kysse specielt den dejlige numse. Derefter en dejlig gang 69’er, hvor der blev suttet med gummi, og slikket løs i den anden ende. Så var det tid til en gang missionær, med små kyssepauser undervejs. Jeg var så lysten i dag, at jeg også ville have Jennifer bagfra. Hun vendte rundt på knæ, og jeg gik i gang med en god gammeldags baghyler, med et godt fast greb om balderne. Efter en stund sank Jennifer ned, så hun lå fladt på maven, mens jeg nød nærkontakten med hendes dejlige numse mod mit underliv. På et tidspunkt begyndte Jennifer med sine knibeøvelser, skøn fornemmelse. Nærmest som et handjob, mens man er oppe i hende, og det resulterede også ret hurtigt i en dejlig udløsning, hvorefter jeg sank sammen over hende, og pustede ud. Forsigtig udtrækning og aftørring med en klud. Kun godt af halvdelen af tiden var gået, men der var ikke mere krudt tilbage, så det blev til hyggesnak resten af tiden. Det er også en dejlig oplevelse med Jennifer, for det er med nærvær kys, kram og kæl. Jennifer hentede et glas vand til mig, hun kom tilbage med et badehåndklæde om sig. Jeg fik tøj på, og blev fulgt til døren, hvor vi udvekslede kys og kram. Jeg må stærkt fraråde, at besøge Jennifer, man bliver sgu afhængig af al den nærvær fra det lille nips. Jennifer - Gladsaxe få ledige tider - Branchens mest petite elskerinde - - Annoncelight Med venlig hilsen SAXO Redigeret 3. September, 2021 af Saxo 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 178 Skrevet 3. September, 2021 Ja Jennifer er fantastisk - jeg håber snart at se hende igen i Hadsten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 3. September, 2021 Trident skrev, for 17 minutter siden: Ja Jennifer er fantastisk - jeg håber snart at se hende igen i Hadsten Hun har lige været der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saxo 120 Skrevet 7. September, 2021 Trident skrev, den 3.9.2021 at 23:18: Ja Jennifer er fantastisk - jeg håber snart at se hende igen i Hadsten Dit ønske kan blive opfyldt onsdag i næste uge Jennifer danner duo med Dina Devine, som har offentliggjort sin vagtplan. Dina Devine - 100% DANSK MILF - ÅBENT FOR EARLY BIRD BOOKING - Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg