Hop til indhold

Advarsel Minigirl / Diana A / Silkepigen 2020

Featured Replies

Skrevet

Lavede en aftale med denne profil, som gerne ville kommunikere over snap. Hun havde også en veninde, hvilket ikke gjorde mig noget :-)

Hun havde godt nok dagen forinden tilkendegivet at hun var klar og så ikke svaret mig via SD i nogle timer hvor jeg blev hængende til ingen verdens nytte... Men okay, jeg skal ikke dømme, der kan jo være ting der ikke rager mig.

De ville gerne mødes offentligt for så at tage til et mere diskret sted / en lejlighed. Da jeg så ankom skulle vi først lige udveksle penge, men da så ringede hun og sagde at de havde glemt noget og var nødt til at tage afsted for at hente det. Jeg tilbød kørsel, men det duede ikke. Vi aftalte så senere at mødes i Kildeparken. Her møder jeg godt nok to unge piger (om de var 16 eller 20 skal jeg ikke kunne sige). De virkede noget nervøse selv om jeg prøvede mit bedste på at skabe en afslappet atmosfære og var orienteret mod at de skulle føle sig veltilpas. De ville have penge upfront og kunne ikke give en rationel forklaring andet end dårlige erfaringer.... Dem havde jeg også selv, så det blev pænt nej tak og vi gik hver til sit. Umiddelbart tror jeg de var stukket af med pengene og havde råbt op om voldtægt eller lignende hvis jeg var sat efter... Pas på derude.

Skrevet
  • Author
NewPunter skrev, for 17 timer siden:

Er det i Aalborg?

Hvad var snappen?

Ja, silke_pigen2020 - er ikke længere aktiv tror jeg...

Skrevet
BenHur skrev, for 2 timer siden:

Ja, silke_pigen2020 - er ikke længere aktiv tror jeg...

Jo hun er blot tilbage I Vejle igen :) 

Skrevet
  • Author
TheJack skrev, for 2 timer siden:

Jo hun er blot tilbage I Vejle igen :) 

Aha :biggrin: Hun er måske en velkendt hustler?

Skrevet
BenHur skrev, for 38 minutter siden:

Aha :biggrin: Hun er måske en velkendt hustler?

Det ved jeg ikke. Skrev blot til hende en aften da hun havde bopæl i Vejle og da hun svarede tilbage var hun pludselig i Aalborg. Nu er hun så tilbage i Vejle ……. Tilbyder korte møder, men har ikke mødt hende endnu, da jeg ikke ved om jeg skal møde op i Aalborg eller Vejle :) 

Skrevet
BenHur skrev, den 3.9.2021 at 19:24:

Lavede en aftale med denne profil, som gerne ville kommunikere over snap. Hun havde også en veninde, hvilket ikke gjorde mig noget :-)

Hun havde godt nok dagen forinden tilkendegivet at hun var klar og så ikke svaret mig via SD i nogle timer hvor jeg blev hængende til ingen verdens nytte... Men okay, jeg skal ikke dømme, der kan jo være ting der ikke rager mig.

De ville gerne mødes offentligt for så at tage til et mere diskret sted / en lejlighed. Da jeg så ankom skulle vi først lige udveksle penge, men da så ringede hun og sagde at de havde glemt noget og var nødt til at tage afsted for at hente det. Jeg tilbød kørsel, men det duede ikke. Vi aftalte så senere at mødes i Kildeparken. Her møder jeg godt nok to unge piger (om de var 16 eller 20 skal jeg ikke kunne sige). De virkede noget nervøse selv om jeg prøvede mit bedste på at skabe en afslappet atmosfære og var orienteret mod at de skulle føle sig veltilpas. De ville have penge upfront og kunne ikke give en rationel forklaring andet end dårlige erfaringer.... Dem havde jeg også selv, så det blev pænt nej tak og vi gik hver til sit. Umiddelbart tror jeg de var stukket af med pengene og havde råbt op om voldtægt eller lignende hvis jeg var sat efter... Pas på derude.

Hvis de stikker af med pengene er det altid et sted de selv har valgt hvor der er flugtveje hvor du ikke kan lige efter i bil. Så du har helt givet ret. Det er de er to tyder også på det. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.