Hop til indhold
ordinaryguy

Besøg hos Regina og Bonnie

Recommended Posts

For nogle år siden havde jeg en god oplevelse med Bonnie, og jeg så at hun nu var i byen med en ny veninde, Regina. Billederne af Regina viste en smilende pige, og da jeg så at hun også tilbød anal var jeg meget interesseret. Jeg er lidt over middel i tykkelse og flere piger siger nej tak til anal af samme grund. 

Men Regina sagde at vi godt kunne prøve . Hun var rigtig sød at tale med og havde dejlig blød hud. Vi kælede, jeg fik et godt blowjob, og dejlig sex i flere positioner. Til sidst sagde hun at vi skulle prøve analt, og jeg fik mig lirket langsomt ind. Derefter gik det over stok og sten, og jeg kunne få lov at støde igennem indtil jeg kom. Efter vi var færdige, hyggesnakkede jeg med Regina og Bonnie, og vi blev enigeom at jeg skulle besøge Bonnie den næste dag. Dette besøg gik også over al forventning. Jeg har virkelig god kemi med Bonnie, og hendes bryster er “out of this world”

Alt i alt to rigtig gode besøg hos et par søde piger

Del dette indlæg

Link til indlæg
ordinaryguy skrev, for 16 timer siden:

Dette besøg gik også over al forventning.

Hvad betyder det? Var det en PSE eller GFE du fik? Jeg er nysgerrig på en GFE med Bonnie.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...